«دوست داری بی.ام .و Z4 داشته باشی؟ شاید بی.ام .و Z4 ماشین بعدی شما باشد. فقط با خرید یک سیم کارت اعتباری و شارژ تنها 10 هزار تومانی» جملاتی اغواکننده که حتی هوش از سر ثروتمندان و متمولان می برد چه برسد به جوانان.

در گیر و دار جوایز روزافزون بانک ها و موسسات مالی که درست قلب نیاز اکثریت مردم را نشانه رفته است، شرکت های صنعتی و خدماتی طور دیگری با روح و روان مشتری بازی می کنند.ایرانسل با تبلیغات گسترده، مشتریان خود را وارد یک جریان روانشناسانه می کند. جریانی که در آن می شود تنها با پرداخت 5 هزار تومان یک سیم کارت خرید و با پرداخت 10 هزار تومان آن را شارژ کرد و تازه 20 درصد هم تخفیف مکالمه دارد. در مقابل این هزینه اندک خودرویی لوکس، اسپرت و جوان پسند هدیه داده می شود که قیمتش چند صد میلیون تومان است.آنچه ایرانسل به عنوان تاپ ترین خودروی قرعه کشی خود در نظر گرفته یک دستگاه ب ام و Z4 مدل 2014 است. حداقل اینطور که از تصاویر و تبلیغات تلویزیونی برمی آید.

این خودروی دو درب دو نفره روباز که اتفاقاً در بازار ایران نیز خرید و فروش می شود در چند تیپ حضور دارد. مدل های Z4 20i، Z4 23i، Z4 28i، Z430i و Z4 35i که به ترتیب قیمت هایشان 335، 355، 375، 400 و 430 میلیون تومان است.تفاوت این مدل ها تنها در موتور و مشخصات فنی  آنها است.به طوری که در نمونه پایه شاهد یک موتور 1997سی سی به قدرت 181 اسب بخار هستیم اما در گران ترین و در حقیقت قوی ترین مدل شاهد یک Z4 با موتور 2979 سی سی 335 اسب بخاری هستیم.