ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    support
    Super Moderator
    تاریخ عضویت
    2010/05/22
    نوشته ها
    102,617
    میزان امتیاز
    116

    پیش فرض مشخصات خودروی آلفارومئو میتو + قیمت در ایران + عکس


    مدل:
    Alfaromeo Mito Tourbo

    مشخصات موتور و دنده :
    4 سیلندر خطی - 1400 سی سی - 170 اسب بخار - گیربکس TCT ( دارای 6 دنده و 4 وضعیت )

    امکانات ویژه :
    داشبورد با روکش فیبر کربن - کروز کنترل - سنسور باران - 7 کیسه هوا ( راننده /سرنشین جلو/جانبی/پرده ای)- فرمان تلسکوپی چهار جهته - دکمه های چند کاره روی فرمان - سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دوگانه درجه حرارت اتوماتیک - رادیو پخش مجهز به CD-MP3-SD Card-USB - سیستم HIFI آمپلی فایر و 8 بلندگو - سیستم BOSE SOUND - سیستم ناوبری - سقف پانوراما - صندلی برقی راننده و سرنشین جلو ( قابلیت تنظیم گودی کمر ) - صندلی های تاشو ردیف عقب - روکش چرم طبیعی - تنظیم برقی آینه ها با گرمکن - آینه های جانبی و داخلی فتوکرومیک - شیشه بالابر جلو برقی (One-Touch) - سایز تایر ( 205/45R17 ) - نشانگر باد تایر - رینگ 17 اینچی تیتانیومی اسپورت - ترمز جلو و عقب دیسکی با خنک کننده در جلو - سیستم کنترل خودرو جهت رانندگی اسپرت و یا زمستانی - قدرت کمکی الکترونیکی مجهز به سنسور سرعت و قابلیت تطابق با شرایط رانندگی - فرمان تلسکوپی چهار جهته - سیستم AUTO LIGHT - مه شکن جلو و عقب - چراغ های LED عقب - دستگاه ضربه گیر روی تمامی صندلی ها- ضربه گیر دوبل در صندلی ها جلو - فرمان تاشو - ستون فرمان در جهت جذب ضرب انرژی به شیوه کنترل شده - چراغ LED عقب برای بهبود دید وسیله نقلیه پشت سر- کیت الکل سنج



    برای دیدن لیست کامل قیمت خودروها به اینجا بروید


  2. #2
    support
    Super Moderator
    تاریخ عضویت
    2010/05/22
    نوشته ها
    102,617
    میزان امتیاز
    116

    پیش فرض معرفی و گالری تصاویر آلفارومئو میتو 2012

    در راستای تکیه بر استاندارد های کیفی متمایز وسایل نقلیه ، موتور های فوق پیشرفته با هدف ترکیب قدرت بیشتر و کاهش مؤثر مصرف سوخت و آلاینده های تولید شدند.Mito طلیعه دار عصر نوین خودرو های بنزینی: Mito نخستین خودرو مجهز به فن آوری انقلابی MULTIAIR است. موتور 1.4 multiAir در واقع توانست جایزه ارزشمند " بهترین موتور سال " را در رقابت بین المللی موتورها سال 2010 از آن خود کند.تمامی نسخه های موتور MultiAir ، که شامل موتور های 1.4 توربو با 170 اسب بخار ، 1.4 توربو با 135 است بخار و 1.4 توربو با 105 اسب بخار ، به طور استاندارد مجهز به Start و Stop و نشانگر تعویض دنده هستند.آلفا رومئو MITO هیدلوریک ، با بهره گیری از سیستم قدرتمند ترمز با دربرگرفتن دو مدار مستقل متقاطع ، به خوبی توانسته اعتماد و اطمینان کاربران را در توقف های فوری و اعمال عکس العمل لازم پیش از وقوع هرگونه حادثه را جلب کند. مظاف بر سیستم ترمز بسیار قابل قبولی که MITO ارائه می کند ، این خودرو مجهز به سیستم ضدقفل ABS ، یکی از پیشرفته ترین سیستم های ترمز خودرو در دنیا ، می باشد. از سویی ، سیستم ABS داخل خودرو به EBD ( سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) که قابلیت توزیع یکسان نیروی ترمز خودرو را بین هر 4 چرخ دارا است ، مجهز شده است.ترکیب این سیستم ها با یکدیگر امکان توقف کامل خودرو در هر لحظه و در هر شرایطی ، بدون وارد کردن کوچکترین میزان فشار بر سرنشینان خودرو ، را فراهم می آورد.این سیستم با بازتولید تأثیر یک دیفراسیل خودکار ، شرایط ارائه بهترین رویکرد سیستم را در شرایط نامناسب ، مانند حالت اسپرت ، و جاده های نا مناسب جهت رانندگی .


    دو سیستم ESP ( برنامه ثبا الکتریکی ) و VDC ( کنترل دائمی خودرو) سیستم هایی هستند که در شرایط بحرانی و در زمانی که ثبات خودرو در معرض خطر است ، در جهت کنترل هرچه بهتر خودرو به یاری راننده خواهند آمد.حالت اسپرت در تمامی مدل های واقعی ALFA وجود دارد ، و کیفیت های مطلوب کنترل خودرو را در اختیار راننده قرار میدهد ؛ سیستم VDC به راننده امکان می دهد تا در حالت های عادی کاملاً به خودرو مسلط شود ، تنها در شرایطی که نبض عمل از دست راننده خارج شود و امکان کنترل دقیق خودرو وجود نداشته باشد این سیستم به یاری راننده خواهد امد.این سیستم به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سیستم VDC است و با بهینه سازی کشش خودرو در هر سرعتی امکان کنترل موتور و هماهنگ سازی آن با سیستم ترمزگیری را فراهم میآورد.سیستم ایمنی MITO با سیستم HBA کامل می گردد ، این سیستم در مواقع ترمز اضطراری و به هنگام ترمزگیری های شدید ، مقدار فشار ترمز را بیشتر می کند.همچنین سیستم کنترل ایستایی خودرو (Hill-holder) ویژه مواقعی است که خودرو در سراشیبی یا سربالایی قرار گرفته و ثابت است ، راننده با رها کردن ترمز قصد حرکت مجدد را داشته ، در این حالت معمولاً در خودرو های عادی خودرو مقدار قابل توجهی در جهت خلاف حرکت کرده و در صورت وجود مانع ، امکان برخورد وجود دارد ، در این حالت سیستم ایستایی خودرو با رها شدن پدال ترمز چند ثانیه فعال مانده تا خودرو حرکت رو به جلوی خود را آغاز کند.این سیستم با سازگار کردن وضعیت موتور با نوع و نحوه رانندگی از قفل شدن موتور در شرایط خاص جلوگیری می کند.این سیستم در هنگام دور زدن و در زمان درگیر شدن ترمز خودرو ، فشار را به طور جداگانه روی هر چرخ وارد کرده تا بدین وسیله ثبات خودرو یکسان سازی گردد.این سیستم تمایل خودرو به انحراف به طرفین را در سر پیچ ها به حداقل ممکن می رساند.این سیستم با ادغام VDC با فرمان الکتریکی منجر به بالار رفتن کیفیت عملکرد خودرو میشود. این سیستم در تمامی شرایط رانندگی با ارائه بهترین شراییط به راننده امکان لذت رانندگی همراه با حفظ امنیت را القاء میکند.


    BLUE&ME سیستمی است که در برقراری اتباط ، اطلاعات و ارائه امکانات مزایای آرامش و امنیت را به کاربر ارائه میدهد. شما می توانید بدون اینکه دستان خود را از فرمان خودرو جدا کنید ، سیستم را به طور کامل کنترل کنید.سیستم BLUE&ME حاصل همکاری مشترک مجموعه FIAT و شرکت MICROSOFT است ؛ که در تمامی مدل های آلفارومئو موجود است.سیستم BLUE&ME این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از BLUETOOTH از موبایل خود استفاده کرده و در حالت دیجیتال از موسیقی لذت برده و با استفاده از حالت هندزفری و کلیدهای کنترل روی فرمان حالتهای مختلف را تجریه کنید.این سیستم قابلیت کنترل صوتی ، و در عین حال خواندن پیام های متنی دریافت شده را دارا میباشد.سیستم صوتی BOSE® تولیدشده توسط کمپانی BOSE® امریکا ، به سفارش ALFAROME ، این قابلیت را دارد تا در شرایط مختلف رانندگی بهترین کیفیت صدا را به گوش سرنشینان برساند.سیستم HI-FI با برخورداری از خروجی 500 واتی خود و ارائه سیستم آکوستیک از بلندگوهای اصلی و با بهره گیری از SUBWOOFER و 6 کانال خروجی آمپلی فایر و یک بلند گو در قسمت مرکزی داشبورد هر سرنشینی را غرق در اوج لذت خواهد کرد.کافی است تنها یک بار ، به اجرای گیتار یا ارکستر با این سیستم گوش دهید ، آنگاه هست که احساس واقعی خود را از حضور در لحظه اجرای زنده درک خواهید کرد.یکی از مزایای این سیستم آن است که صدای گیرا و نافذ ، تنها برای سرنشینان خودرو قابل استفاده و مفهوم میباشد.علاوه بر این مزایا ، برای ارائه هرچه بیشتر و ملموستر صدا به سرنشینان خودرو یک پردازشگر مجهز به حسگر فوق هوشمند به طور خودکار صدا های باس را کنترل کرده و تا در هر درجه ای از صدا بهترین کیفیت را ارائه کند ؛ این در حالی است که مدار اکولایزر حداکثر کیفیت صدا را در تمامی فرکانس ها به صورت خودکار تنظیم کرده و ارائه میدهد. این امر به ویژه در زمان هایی که درجه صدا در سطوح بسیار بالا قرار دارد ، با تنظیم صدا و کاهش نویز و صداهای اضافی ، شرایطی بسیار مطلوب را برای سرنشینان به وجود می آورد.



    >> >>>>


نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •