contact us group home

   این سایت را صفحه خانگی خود کنید         اضافه کردن به علاقه مندیها

قیمت دلار | قیمت طلا | قیمت سکه | قیمت خودرو

 تبلیغات در سایت

بازگشت   انجمنهای دان آلفا > خودرو > معرفی خودرو > خودروهای ژاپنی > تویوتا
        لینک به مطلب


پاسخ
 
ابزارهای موضوع نحوه نمایش
قدیمی 09-29-2011, 10:59 AM   #1
support
Super Moderator
 
support آواتار ها
پیش فرض مشخصات فنی تویوتا اف جی کروز + قیمت + عکس



مدل:
شش سیلندر - فول آپشن 2013 اکستریم ادیشن

مشخصات موتور و دنده:
شش سیلندر- 4000 سی سی - 24 سوپاپ - 268 اسب بخار - 5 دنده اتوماتیک

امکانات:
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم در عمق و ارتفاع - ترمزهای دیسکی جلو و عقب - سیستم ضد قفل ترمز ABS - سیستم کمکی ترمز BA - سیستم تقسیم نیروی ترمز EBD - شل گیر - چراغ ترمز سوم - آینه های جانبی نقره ای با راهنما و تنظیم برقی - دستگیره های نقره ای - رکاب - صندلی پارچه ای ضد آب - صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در هشت جهت - برف پاکن و شیشه شور تناوبی جلو و عقب - شیشه های برقی - سیستم ورود بدون کلید - تهویه مطبوع (کولر و بخاری) کروز کنترل - جلو پنجره مشکی نقره ای - سنسور عقب - - تزیینات نقره ای نشان دهنده ها، درب ها و جلو داشبورد - زیرآرنجی صندلی های جلو - کف پایی لاستیکی

امکانات ویژه:
رینگ 17 اینچی - دو دیفرانسیل - قفل دیفرانسیل عقب - سیستم کنترل پایداری خودرو VSC - سیستم کنترل فعال گشتاور A-Trac - ایربگ های کامل جلو، جانبی و پرده ای - آینه میانی الکتروکرومیک با نمایشگر دوربین عقب - سیستم صوتی JBL با 10 اسپیکر و ساب ووفر، چنجر 6 تایی، ورودی AUX و iPod، بلوتوت و کنترل از روی فرمان -دوربین عقب - روکش زاپاس نقره ای - فرمان نقره ای با پوشش چرم




برای دیدن لیست کامل قیمت خودروها به اینجا بروید


پاسخ با نقل قول

قدیمی 09-29-2011, 05:11 PM   #2
support
Super Moderator
 
support آواتار ها
گالری عکس تویوتا اف جی کروز 2011

گالری عکس تویوتا اف جی کروز 2011



<< >> >> >>

>> >> >> >>

>> >> >> >>
پاسخ با نقل قول
یک کاربر برای این پست سودمند از support عزیز تشکر کرده اند:
a.h.gh (10-01-2011)
قدیمی 08-16-2012, 12:32 PM   #3
support
Super Moderator
 
support آواتار ها
پیش فرض نقد و بررسی تویوتا اف جی کروز توسط سایت

شاید از نگاه خیلی ها نشستن پشت رل یک خودروی شاسی بلند، به ظاهر قدرتمند، تک بودن و کلاس آن محدود شود و از لحاظ کارایی بین آن و یک خودروی سدان شهری فرقی قائل نباشند! ولی کیست که نداند اولین فاکتور در خرید یک خودروی شاسی بلند، توجه به ویژگیهای آفرود و قدرت نهان آن در عبور از موانعی است که از عهده هر خودرویی بر نمی آید؟! بر خلاف نگاه اکثر خریداران ایرانی که نهایت کار و فشاری که به خودروی شاسی بلندشان می آورند رفتن به مسافرت های طولانی است، این محصولات توانایی های بالقوه زیادی دارند که نم یتوان به راحتی نادیده گرفت.




ضمن اینکه در بین تمامی مدل های موجود در بازار کشور هم که اکثرا لوکس و تجملاتی محسوب میشوند، خیلی ها قهرمان آفرودرهای دنیا والبته سلطان بیابان را تویوتا لندکروزر می دانند؛ اما چند وقتی میشود که رقیبی هم خانواده که به آن هامر ژاپنی هم می گویند درتورهای بیابانی درحال نشان دادن توانایی های خودش است. خودرویی با نام Toyota Fj cruiser که چند وقتیست ميهمان خیابان های شهر ما شده و روز به روز بر تعدادش هم افزوده میشود. به همین بهانه نگاهی به داشته ها و نداشته های این تازه وارد SUV در کلاس متوسط می اندازیم.

قلب تپنده

این غول بی شاخ و دم از موتوری شش سیلندر با حجم دقیق 3956 اسب بخار نیرو می گیرد؛ موتوری که می تواند در نهایت 268 اسب بخار قدرت را برای عبور از موانع سخت در اختیار شما قرار دهد. در واقع وقتی آن را درحالت قفل نیرو در هر چهار چرخ قرار می دهید، براحتی شیب 40 درجه را پشت سر می گذارید ولی متاسفانه هر چقدر شیب بیشتر شود از توانایی این SUV گردن کلفت کمتر می شود ! خب البته نباید زیاد از آن توقع زیادی هم داشت چرا که در این صورت محصولاتی مثل هامر و لندکروزر که دقیقا برای این کار ساخته شده اند دیگر به چشم نمی آیند اما عکس العمل خودرو در مسیرهای مستقیم هنگام حرکت اولیه بسیار جالب است و در صورت پر کردن گاز، جلوی آن با توجه به وزن حدودی 1.9 تنی اش از زمین بلند شده و قدرت موتورش را کاملا به رختان می کشد. ضمن اینکه پشت رل اف جی می توانید سرعت تا 177 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید و از شتاب 7.6 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر لذت ببرید.


شکل و شمایل

شاید در نگاه اول این خودرو شبیه یک اسباب بازی خوش ساخت در سایز بزرگ باشد ولی نمی توان برچسب زشت بودن را به آن زد. ظاهر و استایل اف جی کروزر و مخصوصا جلو پنجره آن ترکیبی از بدنه هامر، لندکروزرهای دهه 90 و البته چراغ و جلو پنجره لندکروزرهای دهه 60 است که درکشورمان بسیار معروف شده بودند. به طور کلی ظاهر و قیافه آن چیزی است که توجه هر بیننده ای را در خیابان به سمت خود جلب می کند.




چراغ های گرد جلو شاید در نگاه اول در مقابل حجم بدنه خودرو کوچک به نظر برسد ولی به جرات می توان گفت شاید هر چراغی به غیر این حالت، آنچنان نمی توانست این SUV را جذاب کند. در همین بخش جلویی، شیشه بزرگ راننده کاملا توی چشم است و به همراه سپر قدرتمند و چراغ های راهنمای بزرگ، اف جی کروزر را منحصر به فرد می کند. در نمای کناری هم جدا از فرم گلگیرها که کاملا فرم کوهستانی و آفرود دارند، دو چیز کاملا به چشم می آید. یکی ظاهر شیشه های جانبی است و دیگری فرم باز شدن درها! آنجا که پنجره های جانبی کاملا کشیده شده و وضعیت خوشایندی برای سرنشینان جلو ایجاد کرده است؛ ولی متاسفانه این وضعیت برای سرنشینان عقب به یک پنجره مربعی کوچک مثل هواپیما خلاصه شده که شاید در طول سفرهای طولانی مدت روی اعصابشان برود. ضمن اینکه برخلاف اکثر خودروهای امروزی، درهای این خودرو مثل یک لیموزین از وسط باز میشود. یعنی لولاها بیشترین فاصله را ازیکدیگر دارند و با باز شدن در اصلی، میتوان با همان دستگیره در را برای سرنشینان عقب هم باز کرد. البته یکی از مسائلی که میتواند جزو نکات منفی محسوب شود این است که برای ورود سرنشین عقبی به داخل کابین، باید در جلو به همراه کمربند ایمنی سرنشین جلو باز شود! در نمای پشت هم با طراحی نامتعارفی روبه رو هستیم به خصوص در فرم چراغ ها که باز هم مثل چراغ های جلو کوچک در نظر گرفته شده ولی روی گلگیر عقب کاملا برجسته هستند. چرخ زاپاس هم کاملا در وسط این بخش قرار گرفته که با توجه به ابعاد شیشه عقب می تواند دید را محدود کند. البته نباید فراموش کرد که جدا از المانهای ظاهری مخصوص اف جی کروزر، نوع رنگ بندی آن هم در جذابیتش بی تاثیر نیست. این رنگ بندی که همواره از دو رنگ مخالف تشکيل شده باعث میشود مشتریان برای خرید مدل مناسب سلیقه شان، دست بازتری داشته باشند.


فضای داخلی

در داخل کابین و در ردیف جلو با وجود صندلی های نرم و اسپورت که به خوبی بدن را درخود می گیرند، تسلط خوبی روی فرمان به شدت نرم آن خواهید داشت. البته رانندگی با چنین خودرویی که دید جلو و اطراف واقعا بدی داشته و داشبورد آن هم بلند است برای افراد کوتاه قد می تواند تجربه بدی باشد.




ردیف عقب هم برای سه سرنشین با قد متوسط مناسب بوده و جای پا تا صندلی جلو دقیقا مماس است ولی اگر راننده تصمیم بگیرد کمی راحت بنشیند برای سرنشین عقبی بهترین حالت چهار زانو نشستن است؛ ضمن اینکه پنجره کوچک عقب هم نمی تواند خوشایند او باشد. فضای بار عقب هم آنچنان بزرگ و مخصوص یک سفر جانانه نیست و نباید آنچنان به فکر سفر پر و پیمان بود، ولی به طور کلی فضای داخلی اتاق آن با تمام آرامشی که دارد به دلیل سقف کوتاه و حجم جعبه ای و استفاده از قطعات عضلانی شکل زمخت مثل دستگیره لوله شکل درها، فرمان گوشتی، کنسول کاملا مربع مستطیلی شما را یاد هامر H3 می اندازد؛ با این تفاوت که کم بودن دید در اطراف به دلیل ارتفاع و طول کم پنجره های چپ و راست درهر دو ردیف تا حدود زیادی جسارت مانور کردن را در تجربه های اول رانندگی که با این خودرو خواهید داشت از شما می گیرد. ولی باز میتوان به آپشنی که روی داشبورد جا خوش کرده هم مطمئن بود که با روشن شدن خودرو، نویگیشن، انحراف سنج و قطب نما را به کمکتان می آورد.


بالاخره؟
با خرید اف جی کروزر، شما با حدود 112 میلیون تومان می توانید تجربه یک آفرود سواری بی نظیر را داشته باشيد ولی از بعد اقتصادی نمی توان آن را زیاد فوق العاده تصور کرد. در کل حس سواری آن کاملا متفاوت و یک تجربه جدید بوده و همه چیز ازطراحی، فضا و سواری و… غیرمعمول و البته جذاب است که دقیقا وجه تمایزآن با لندکروزر محسوب می شود.البته با توجه به نزدیک بودن رنج قیمتی، می توان لندکروزر را جادارتر، نرمتر، قابل استفاده تر در شهر و کوهستان با آپشن ها و امکانات بیشتری دانست که خب اف جی برخلاف این موارد عمل کرده و یک SUV مناسب آفرود برای سپری کردن یک روز پرهیجان با دوستان درخارج از شهر است. در کل تولید این خودروی منحصر به فرد نشان میدهد که تویوتا به راحتی می تواند با جرات و اعتماد به نفس تمام وارد پروسه تولید یک خودروی تازه شود که می تواند در آفرود باز هم بدرخشد.







پاسخ با نقل قول
پاسخ

علاقه مندی ها (Bookmarks)


کاربران در حال دیدن موضوع: 1 نفر (0 عضو و 1 مهمان)
 

(View-All کاربرانی که از این مطلب دیدن کرده اند
1111azade, a.h.gh, Admin-AM, ahmad2430, amirhj007, arash12, behnam tehrani, behrouzian, boy, Dara, farzadpop, hadi gazi, khosrou, lyncsoymn, mamuut, maniiran, msf1370, M_kh_ghasemi, nabi.amir@yahoo.com, pelisuru, ramindez89, ماندو, zerBureGele, امیر محمد 1384, عابدپور
ابزارهای موضوع
نحوه نمایش

مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید

BB code هست فعال
شکلک ها فعال است
کد [IMG] فعال است
کد HTML غیر فعال است

انتخاب سریع یک انجمن


اکنون ساعت 07:19 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.


Powered by vBulletin Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.