ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی “ ورود به حساب” کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3
  1. #1
    support
    Super Moderator
    تاریخ عضویت
    2010/05/22
    نوشته ها
    102,601
    میزان امتیاز
    116

    پیش فرض مشخصات ام وی ام 315 mvm + قیمت + عکس





    مدل:
    ام وی ام 513 MVM

    مشخصات موتور و دنده :
    4 سیلندر خطی - 1500 سی سی - 16 سوپاپ - 5 دنده دستی

    امکانات :
    کیسه هوا از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو - کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین جلو -کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین عقب (چپ و راست) - سیستم ترمز ABS - سیستم ترمز دیسکی برای چرخهای جلو - سیستم ترمز کاسه ای برای چرخ های عقب - سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer به همراه آلارم - چراغهای مه شکن جلو - مه شکن عقب - چراغ ترمز سوم - سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش - سیستم تعلیق عقب کشنده چندگانه با فنر پیچشی - سنسور دنده عقب - سیستم تهویه هوای دستی - تنظیم برقی آینه های جانبی - سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به 4 بلندگوی استریو - سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و ...) - شیشه بالابر برقی برای 4 در - قفل مرکزی با ریموت - رینگ آلومینیومی - زیرپایی


    برای دیدن لیست کامل قیمت خودروها به اینجا بروید


  2. #2
    support
    Super Moderator
    تاریخ عضویت
    2010/05/22
    نوشته ها
    102,601
    میزان امتیاز
    116

    پیش فرض معرفی خودروی ام وی ام 315 mvm

    طراحی این خودرو بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح بر گرفته از عناصر طبیعی، خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یکی از معتبر ترین شرکتهای ایتالیایی طراحی شده است.طرح خودرو بر گرفته از عناصر طبیعی میباشد. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیت های شهری و اسپرتی که آن را انتخابی ایده ال برای جوانان و بانوان می نماید و القاء گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد.

    قابلیت های خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از ان در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در مجموع آن را به خودرویی اقتصادی با ظاهری زیبا و مشتری پسند بدل نموده است.بر اساس تست هایی که در سازمانهای معتبر ایمنی صورت گرفته، خودرو نتایج بسیار مطلوبی را کسب کرده که این خودرو را به خودرویی مطمئن و انتخابی مناسب در این کلاس تبدیل نموده است.

    طراحی داخلی محیطی گرم، دلپذیر، شاداب، با نور پردازی زیبا و ملایم و وجود نشانگرهای خودرو در دو طرف که انرا به محیطی مناسب بدل نموده است.صندلی های نرم و راحت، کیفیت داشبورد و ادوات داخلی بسیار خوب، طراحی دلنشین و امکانات رفاهی مناسب در این کلاس خودرو آن را به انتخابی مناسب برای خریداران بدل نموده است.







  3. #3
    support
    Super Moderator
    تاریخ عضویت
    2010/05/22
    نوشته ها
    102,601
    میزان امتیاز
    116

    پیش فرض

    چری a13 یا فالوین 2 که در ایران با نام ام وی ام 315 معرفی شده است مدتی قبل رونمایی شد. در شرایطی که پژو در حال خارج شدن از بازار خودرو کشورمان است، خودرو چینی فالوین 2 یا همان ام وی ام 315 آماده رقابت با خودروهای بین 20 تا 25 میلیون تومان در بازار است.این خودرو که اولین بار در نمایشگاه پکن 2008 معرفی شد، بر روی پلت فرم ساخت سئات تولدو قرار دارد و دارای موتور چهارسیلندر 1.5 لیتری 16 سوپاپ، حد اکثر قدرت موتور 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتون متر در دور است.ام وی ام 315 دارای گیربکس 5 سرعته دستی است و در دو مدل هاچ بک و سدان تولید می شود. مصرف سوخت این خودرو 4.6 لیتر در صد کیلومتر است. 300 دستگاه از این خودرو پلاک و تحویل مشتریان شده و برنامه شرکت عرضه 3000 دستگاه از این خودرو تا آخر شهریور ماه است.این خودرو با قیمت 22.5 میلیون تومان در نمایندگیها بفروش میرسد.









نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •