PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دریافت وام 4درصد بدون سپرده گذاری و با نرخ بهره پایین



support
2013/04/09, 16:52
به گزارش شرکت تدسا به نقل از وب سایت راهنمای اقتصادی و دریافت وام4% افرادی که قصد دریافت وام های بانکی بدون سپرده گذاری و با نرخ بهره پایین در سال 1392 دارند، می توانند از هم اکنون جهت راهنمایی و اقدامات لازم ، از آموزشهای عملی این وب سایت استفاده نمایند. هر ساله در قانون بودجه دولت تسهیلاتی به بخش های مختلف تعلق می گیرد که با استفاده از این تسهیلات و وام های ابلاغ شده به بانک های دولتی نیاز به طی مراحل و اقدامات استانداردی دارد که هر فرد با دانستن آنها می تواند خود اقدام به انجام مراحل لازم و قانونی نموده و از متحمل شدن هزینه های زیاد مؤسسات مشاوره در زمینه اخذ وام های گوناگون صرفه نظر بنماید.

اموزشهای این سایت چه در بخش راهنمای چگونگی دریافت وام در حوزه خوداشتغالی و کارآفرینی با نرخ بهره 4 تا 6 درصد و بدون نیاز به سپرده گذاری ، چه برای افرادی که تمایل به ثبت شرکت دارند و یا فعالان در زمینه کارآفرینی راهگشا بوده و جزء یکی از پرمخاطبترین آموزش های مورد نیاز تمام اقشار جامعه می باشد.جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی آن به آدرس www.vaam4darsad.com (http://www.vaam4darsad.com) مراجعه فرمایید.



http://up.downallfa.com/images/5yb9izdiek3fgufnhlts.jpg (http://up.downallfa.com/)