PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : يك لپ تاپ ارزان قيمت براي كاربران خانگي



support
2013/02/21, 03:03
مدل CQ58 -100SX از لپ تاپ هاي ارزان قيمت HP در بازار داخلي است.اين لپ تاپ از لحاظ ظاهري داراي بدنه اي ساخته شده از پلاستیک مشکی براق و صیقلی است. این صیقلی بودن به خصوص در پشت درب و قسمت استراحت مچ به وضوح دیده می شود. براق بودن بدنه اگر چه باعث زيبايي دستگاه شده است اما باعث شده است تا CQ58 تا حد زیادی مستعد جذب اثر انگشت و گرد و خاک باشد.

از لحاظ ظاهري اين نوت بوك مجهز به ويژگي هايي چون پردازنده Intel B820 Celeron 1.7 GHz، رم دو گيگابايتي از نوع DDRIII و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 320 گيگابايت است.كارت گرافيكي اين لپ تاپ هم Intel HD Graphics 3000 است.تجهيز به صفحه نمايش 6/15 اينچي از نوع HD BrightView LED Display و با وضوح تصوير 1366x768 نقطه در اينچ از ديگر ويژگي هاي اين لپ تاپ است.از نظر پورت ها و اتصالات نیز این نوت بوک از پورت HDMI و USB برخوردار است. تاچ پد این دستگاه ابعادی در حد مناسب دارد و مقداری پایین تر از سطح بدنه قرار گرفته است. سطح این تاچ پد دانه دانه است ولی با این حال، این باعث نمی شود که از لغزش راحت انگشت كاربر روی آن جلوگیری شود. اسپیکرها نيز در قسمت پایین بدنه قرار گرفته اند و حقیقتا صدای بلند و خوبی دارند تا برای گوش دادن معمولی به موسیقی یا دیدن فیلم در یک اتاق نسبتا ساکت، مناسب باشند.

تجهيز به اپتيكال درايو SuperMulti DVD±R/RW with Double Layer Support، بلوتوث داخلی، وب كم، كارتخوان، وب کم VGA همراه با میکروفن داخلی دیجیتال، شبكه LAN: Integrated 10/100 BASE-T Ethernet LAN، شبکه بی سیم Wireless، پورت خروجی VGA، باتری یون لیتیومی 6 سلولی و... از ديگر ويژگي هاي اين لپ تاپ است.در كل قیمت مناسب، عملکرد کم سر و صدا، شارژدهی مناسب باتري و... از نقاط قوت و عدم وجود پورت USB 3.0، کیفیت متوسط صفحه نمایش از نقاط ضعف اين لپ تاپ به شمار مي آيند. اين لپ تاپ 45/2 کیلوگرمي كه در رنگ مشكي به بازار عرضه شده است با قيمتي در حدود يك ميليون و 160 هزار تا يك ميليون و 190 هزار تومان به بازار عرضه شده است.



http://www.8pic.ir/images/9syjxao09lnrdta94kgd.jpg