PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی يك ميني لپ تاپ محبوب از ايسر در بازار ایران



support
2012/12/22, 08:41
مدل D270-1806 از ميني لپ تاپ هاي ارزان قيمت و البته كمياب ACER در بازار داخلي است.اين ميني لپ تاپ از لحاظ ظاهر طراحي جالبي دارد و قاب پشتي دستگاه شبیه چند موج کوچک است که به واسطه افتادن یک قطره آب ایجاد شده اند. نکته خاصی که در مورد طراحی نت بوک لازم است بگوییم، زاویه باز شدن بسیار بالای آن است به طوری که می توانید نت بوک را تا 150 درجه باز کنید. D270 در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و سبز به بازار عرضه شده است.

D270 از پردازنده دو هسته ای Cedar Trail Atom N2600 با فرکانس 6/1 گیگاهرتز استفاده میکند. این پردازنده به تکنولوژی Hyperthreading نیز مجهز است که به کمک آن میتوان دو هسته مجازی دیگر نیز تولید کرد كه در کل به صورت یک پردازنده چهار هسته ای عمل کند. قدرت این پردازنده بین دو پردازنده Atom N270 و Atom N550 قرار میگیرد که یک قدرت پردازشی رده پایین محسوب میشود و بیشتر مناسب کارهای بسیار سبک روزانه مثل مرورگری اینترنت، برنامه هاي آفیس و گوش کردن به موسیقی است. از لحاظ پردازش گرافیکی D270 دارای پردازشگر آنبرد Intel GMA است که بسیار ضعیف است و اصلا مناسب اجرای بازی های کامپیوتری نيست. با این وجود، علاقه مندان به تماشای ویدئو لازم است بدانند که این نتبوک می تواند ویدئوهاي HD 720p را پخش کند.از لحاظ پورت هاي نيز بايد بگوييم كه D270 بسیار ساده بوده و حداقل امکانات مورد نیاز را ارائه میدهد. خروجی های تصویری VGA و HDMI، سه عدد پورت USB 2.0، ورودی و خروجی صوتی، پورت شبکه 10/100 و یک کارتخوان، دو طرف دستگاه را کاملا اشغال می کنند. برای ارتباط بیسیم نیز، Acer این لپ تاپ را به Broadcom 802.11n W-Fi مجهز کرده است.D270 به یک صفحه نمایش 1/10 اینچی LED مجهز است. این صفحه نمایش دارای دقت 600×1024 نقطه در اینچ است که برای نت بوک هاي 1/10 اینچی، دقت استانداردی محسوب میشود. متاسفانه زوایای دید این صفحه نمایش بسیار محدود است و با کمی تغییر در زاویه دید تغییرات چشمگیری در رنگ های تولید شده مشاهده خواهید کرد. در عوض روشنایی این صفحه نمایش بسیار بالا است یکی از نقاط قوت اصلی این دستگاه، وجود یک روکش مات روی صفحه نمایش آن است.

این روکش مات در کنار روشنایی بسیار بالای صفحه نمایش، به کاربران این امکان را میدهد که به راحتی با نت بوک خود در فضاهای خارجی یا در زیر تابش نور آفتاب کار کنند. کیبورد D270 هم تمام عرض لپ تاپ را پوشش داده است. با توجه به سایز 1/10 اینچی نت بوک، انتظار دیدن کلیدهای بزرگ استفاده شده در لپ تاپ های 15 و 17 اینچی را نباید داشت، ولی با این وجود تایپ کردن با کیبورد این دستگاه بسیار راحت و لذت بخش است. دو بلندگوی داخلی D270 نيزهمانند اکثر نت بوک ها، کیفیت بسیار متوسطی را ارائه میدهند. بلندی صدا رضایت بخش است، ولی صدای بیس بسیار ضعیف میباشد. علاقه مندان به گوش کردن به موسیقی یا تماشای ویدئو بهتر است از بلندگوهای خارجی یا هدفون استفاده کنند. Acer همراه D270 یک باتری 6 سلولی قرار داده است. در تست استاندارد محاسبه میزان شارژدهی لپ تاپ ها و نت بوک ها که شامل مرورگری اینترنت از طریق Wi-Fi با روشنایی متوسط صفحه نمایش است، باتری D270 توانست نزدیک به هشت ساعت و نیم شارژدهی کند. این میزان در تست سنگین BatteryEater Classic با روشنایی حداکثر به 5 ساعت و 45 دقیقه کاهش یافت که در هر دو صورت میزان بسیار عالی محسوب می شود. اين ميني لپ تاپ با قيمتي در حدود 800 هزار تومان به بازار عرضه شده است.




http://up.downallfa.com/images/oxa81s9yl3y3sdb4in.jpg (http://up.downallfa.com/)