PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی یک میهمان تازه وارد در بازار تبلت ها



support
2012/12/10, 09:06
مدل Axpad 7I02 از تبلت هاي جديد در بازار داخلي است.اين تبلت كه از صفحه نمايش 7 اينچي لمسي خازني بهره مند است داراي ويژگي هايي چون، تجهيز به پردازنده ARM A10 Cotex-A8 CPU 1.2GHz، حافظه هشت گيگابايتي و سيستم عاملGoogle Android v4.0 Ice-Cream Sandwich است.

از لحاظ ظاهري هم بايد بگوييم كه اين تبلت از نمای جلویی بسیار شبیه به بسیاری از 7 اینچی های موجود در بازار است. اما سطح بافت دار قاب به هیچ عنوان اثرانگشت را جذب نمی كند. همچنین، یک دوربین و دو بلندگو نیز روي اين تبلت وجود دارند که بلندگوها روی سطحی از استیل جای داده شده اند. جالب اینجا است در سه لبه این تبلت هیچ درگاه یا خروجی اي وجود ندارد و همه در لبه زیرین تبلت قرار داده شدهاند. جک 5/3 میلیمتری صدا، ورودی شارژر سوزنی، درگاه microUSB، درگاه USB، درگاه HDMI و شکاف کارت حافظه به همراه کلید پاور همه و همه در لبه زیرین تبلت تعبیه شده اند. ابعاد این تبلت هم 14×129×208 میلیمتر است که با وزن مناسب آن، در کل یک تبلت خوش دست را تشکیل میدهد.در مورد صفحه نمايش اين تبلت هم بايد بگوييم كه صفحه نمایش موجود روی این تبلت یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی خازنی از نوع LCD است که قادر است تصاویر را با رزولوشن 480×800 پیکسل نمایش دهد. این صفحه نمایش قابلیت دریافت چندین لمس همزمان را نیز داراست.

حافظه داخلی Axpad نيز هشت گیگابایت است که خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی میكند و به این ترتیب میتوان تا32 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود. همچنین Axtrom به صورت پیش فرض روی این تبلت بازی های Angry Birds، Fruit Ninja و Temple Run را قرار داده است که به راحتی و بسیار روان اجرا می شوند. در مورد دوربين اين تبلت هم بايد بگوييم كه با وجود اینکه این تبلت دارای دو دوربین است، اما هر دو آنها دوربین های تقریبا بی کیفیتی محسوب میشوند. وجود یک دوربین 3/0 مگاپیکسلی در قسمت جلویی برای انجام مکالمات تصویری و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتی، چندان فرقی با نبود دوربین ندارد. باتری این تبلت هم یک باتری لیتیومی 4000 میلی آمپر – ساعتی است که عملکرد مناسبی را ارائه میدهد. با استفاده مداوم از آن، میتوان حدود 6 الی 8 ساعت با آن کار کرد که عملکرد رضایت بخشی محسوب میشود. هنوز قيمت دقيق اين تبلت اعلام نشده است.


http://up.downallfa.com/images/g55hu6awnhvoyroqzbu3.jpg (http://up.downallfa.com/)