PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی اولترا بوك حرفه اي ايسوس با بدنه مقاوم + قیمت



support
2012/12/02, 08:55
مدل UX21E-C از سري ZENBOOK از اولترا بوك يا ميني لپ تاپ هاي حرفه اي، باقابليت و البته گران قيمت ايسوس در بازار داخلي است.اين دستگاه داراي ويژگي هايي چون، تجهيز به پردازنده Intel 2467M 1.6GHz Core i5 2.3 GHz، رم چهار گيگابايتي از نوع DDRIII و هاردديسكي با ظرفيت حافظه 128 مگابايت از نوعSSD است. كارت گرافيكي اين ميني لپ تاپ هم Intel HD Graphics 3000 - MB UpTo 1690 MB است.



http://up.downallfa.com/images/rdpqe9fjcvwbcxpwlrx.jpg (http://up.downallfa.com/)


اين ميني لپ تاپ مانند ساير دستگاه هاي هم خانواده ZENBOOK به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و بدنه اي بسیار مقاوم دارد. قاب پشتی صفحه نمایش، همانند تبلت هاي خانواده Transformer، به بافت دایره اي بسیار زیبا مزین شده است. سیستم خنک کنندگی دستگاه هم طوری طراحی شده است که با وجود ضخامت ناچیز آن، هنگامی که با آن کار میکنید، بدنه گرم و آزار دهنده نمی شود. در مورد صفحه نمايش اين دستگاه هم بايد بگوييم كه ایسوس، مانند اپل، برای صرفه جویی در هزینه هاي تولید این اولترابوک، به جای صفحه نمایش IPS، از پنل TN استفاده کرده است. پنلی که ایسوس روی این اولترابوک قرار داده است، 11 اينچ بوده و روشنایی فوق العاده بالایی دارد،کنتراست تصویر و دقت رنگ های تولیدی نیز کاملا رضایت بخش است. بالای این صفحه نمایش، یک وب کم VGA تعبیه شده است که در شرایط نوری مناسب، میتوان با آن تماس های تصویری بسیار خوبی برقرار کرد.اين دستگاه از لحاظ ورودي و خروجي ها از یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 بهره میبرد که هر کدام در یک سمت دستگاه قرار دارد. علاوه بر این دو پورت، یک پورت ترکیبی صوتی، خروجی mini VGA و خروجی micro HDMI نیز روی بدنه این دستگاه، قرار داده شده است.در مورد كيبورد اين دستگاه هم بايد بگوييم كه با وجود ابعاد خاص و محدودیت فضای این دستگاه، ایسوس توانسته است که کیبورد بسیار خوبی را روی آن قرار دهد. تمام کلیدها به جز کلیدهای چهار جهت، دارای ابعادی استاندارد هستند. اين دستگاه به يك باتري 6 سلولي با قابليت كاركرد 5 ساعت مجهز است. به طور كلي ميتوان گفت كه طراحی زیبا، کیفیت ساخت مطلوب، وزن بسیار کم، صفحه نمایش با کیفیت بالا، تجهيز به پورت USB 3.0، تجهيز به کیبورد بسیار خوب، بهره مندي از سخت افزار قدرتمند، مجهز به حافظه هاي پرسرعت SSD، باتری با شارژدهی خوب و... از نقاط قوت و در مقابل عدم وجود نور پس زمینه برای کیبورد از نقاط ضعف اين دستگاه است.اين دستگاه 1/1 كيلوگرمي در دو رنگ خاكستري و نقرهاي به بازار عرضه شده است و با قيمتي حدود دو ميليون و 900 تا دو ميليون و 930 هزار تومان به بازار عرضه شده است.