PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی يك تبلت كاربردي و قيمت ارزان در بازار ایران



support
2012/11/29, 09:14
مدل Axpad V1 تبلت 7 اینچی جدیدي از خانواده Axtrom است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این تبلت با ابعادی کوچک، کارآیی و قابلیت های بزرگ و خوبی را دارا است. پردازنده دو هسته ای با فرکانس 5/1 گیگاهرتز به همراه یک صفحه نمایش 7 اینچی از نوع LCD و یک دوربین جهت مکالمات تصویری، از ويژگي هاي این تبلت هستند. حافظه داخلی Axpad هشت گیگابایت است که خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می نماید و به این ترتیب می توان تا 32 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود.



http://up.downallfa.com/images/zgwaeq4gmwg96uh5hcin.jpg (http://up.downallfa.com/)


اين تبلت از سيستم عامل Google Android پشتيباني كرده و داراي ويژگي هايي چون تجهيز به پردازنده WM 8850 - Dual Core، رم يك گيگابايتي از نوع DDRIII و... است.صفحه نمایش موجود روی این تبلت یک صفحه نمایش 7 اینچی، لمسی خازنی از نوع LCD است که قادر است تصاویر را با رزولوشن 480×800 پیکسل نمایش دهد. این صفحه نمایش قابلیت دریافت چندین لمس همزمان را نیز دارا است.باتری این تبلت نيز یک باتری لیتیومی 3000 میلی آمپر – ساعتی است که عملکرد متوسطی را ارائه میدهد. با استفاده مداوم از آن، میتوان حدود 6 الی 8 ساعت با آن کار کرد که عملکرد متوسطی محسوب می شود.تبلت مذكور به حسگر شتاب سنج، حسگر ژیروسکوپ، یک عدد اسپیکر داخلی، يك پورت USB 2.0، پورت microUSB، پورت HDMI، فیش 5/3 میلیمتری صدا، رابط کاربری ویندوز 8 و... مجهز است.به طور كلي تبلت 7 اینچی Axpad V1با وجود صفحه نمایش خوب و البته بسیار حساس به لمس ها که عملکرد بسیار خوبی دارد گزينه مناسبي براي افرادي به حساب مي آيد كه به دنبال يك تبلت زيبا، باقابليت و با قيمت مناسب هستند. همچنین پشتیبانی این دستگاه از درگاه USB، باعث شده است که در موارد مختلف، کارآیی های بسیاری به آن افزوده شود که بسیاری از دیگر تبلت ها از وجود آن بی بهره اند. پس اگر تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی برای شما یک اولویت محسوب می شود، با وجود امکان اتصال فلش مموری به این دستگاه، Axpad V1 یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب ها برای شما محسوب میشود.اين تبلت 320 گرمي كه در رنگ هاي مشكي و سفيد به بازار عرضه شده است قيمتي در حدود 500 هزار تومان داشته و با ضمانت شركت آواژنگ به بازار عرضه شده است.