PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : معرفی یک تبلت ارزان قیمت از خانواده Jetway در بازار ایران



support
2012/11/10, 08:53
مدل Alfar 780 از تبلت هاي ارزان و پرمخاطب برند Jetway در بازار داخلي است.اين تبلت دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی خازنی است و پردازنده یک هسته ای Cortex-A8 با فرکانس 2/1 گیگاهرتز در کنار چیپ ARM Boxchip و همچنین یک گیگابایت رم، سخت افزار این تبلت را تشکیل میدهند. سیستم عامل این دستگاه نيز آندروید است که البته JetWay از نسخه 4 آن روی این تبلت استفاده كرده است.


http://up.downallfa.com/images/1qbvv9ahhafz34tp3b2h.jpg (http://up.downallfa.com/)

طراحی کلی این تبلت بسیار ساده است و کاملا از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. وزن اين تبلت نيز 320 گرم است که وزن مناسبی است.در مورد صفحه نمايش اين تبلت بايد بگوييم كه صفحه نمایش 7 اینچی به کار رفته روی JetWay یک صفحه نمایش لمسی خازنی است که عملکرد بسیار خوبی را داراست. وضوح تصاویر و رنگ های زنده تولید شده توسط این صفحه نمایش رضایت بخش هستند و برای یک تبلت در این سطح بسیار مناسب به نظر می رسند.همچنين JetWay برای این مدل از یک دوربین در جلو و یک دوربین در پشت تبلت بهره برده است. دوربین اصلی این تبلت 2 مگاپیکسل و دوربین دوم آن، 3/0 مگاپیکسلی است. به هر حال این کیفیت برای دوربین مکالمات تصویری قابل قبول است. در مورد باتري اين تبلت جمع و جور و سبك وزن هم بايد بگوييم كه اين تبلت به يك باتری لیتیوم پلیمری 2300 میلی آمپر ساعتی مجهز است و با اين تفاسير این تبلت با هر مرتبه شارژ به شما این امکان را میدهد که به راحتی تا 5 ساعت؛ آن موسیقی گوش دهید یا فیلم تماشا کنید و برای چندین ساعت بدون احتیاج به شارژ مجدد با آن در اینترنت مرورگری كنيد.در کل اگر بخواهیم این تبلت را ارزیابی کنیم باید بگوییم که خرید آن یک خرید مقرون به صرفه است. با این امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و با یک صفحه نمایش 7اینچی با عملکرد خوب، این تبلت یک تبلت مورد تایید به شمار میرود. البته با مقداری هزینه بیشتر تبلت های انرژی سیستم نیز به انتخاب های شما افزوده می شوند که آنها نیز تبلت های بسیار خوبی به شمار میروند. نمی توانیم آنرا در سطح تبلت های 7 اینچی Samsung یا Asus قرار دهیم، ولی با قیمتی کمتر از نصف آنها، کارآیی های این تبلت خوب است و از پس اکثر کارها و دستورات شما به راحتی بر خواهد آمد. قیمت مناسب، تجهيز به صفحه نمایش 7 اینچی با کیفیت بسیار خوب، بهره مندي از سیستم عامل آندروید 0/4، سخت افزار مناسب، طراحی زیبا، تجهيز به درگاه microUSB و HDMI از نقاط قوت و تجهيز به دوربین های ضعیف، کیفیت متوسط بلندگوها از نقاط ضعف اين تبلت است. اين تبلت با قيمتي در حدود 555 هزار تومان و با يك سال گارانتی تعمیر شرکت انفورماتیک گستر به بازار عرضه شده است.