PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خودروی جدید ec7 جیلی بزودی در بازار ایران + عکس



support
2012/08/21, 21:43
در مژده های نوروزی خبری از ورود محصولات جیلی چینی توسط شرکت جیلران را منتشر کردیم. حالا جیلران قصد دارد تا فروش محصولات خود را از هفته آینده آغاز کند.اولین محصولاتی که جیلران به بازار عرضه خواهد کرد مدل EC7 از برند امگرند است که در دو کلاس سدان و هاچ بک در بازار ایران عرضه خواهد شد.



http://up.downallfa.com/images/pvg6dwxc35oivdykxvl.jpg


این خودرو از یک پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که دارای 16 سوپاپ است و توان تولید 137 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه را داراست. نهایت گشتاور تولیدی این خودرو به 172 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می رسد. امگرند EC7 در حال حاضر تنها با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی در ایران عرضه می شود که قدرت را به چرخ های جلویی خودرو منتقل می کند. این پیشرانه میتواند EC7 را در 13 ثانیه به تندی 100 کیلومتر ر ساعت برساند که البته این عدد در نمونه هاچ بک به 12 ثانیه تقلیل می یابد.این خودرو به لطف کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه ENCap توانسته به عنوان خودرویی ایمن شناخته شود و بازار های جهانی را کسب کند. EC7 به شش کیسه ایمنی هوا تجهیز شده و در هر چهار چرخ از ترمزهای دیسکی بهره می برد که به سیستم های کمکی ABS و EBD تجهیز شده اند. از دیگر موارد ایمنی این خودرو میتوان به عکس العمل پشت سری ها در برابر ضربه، کمر بند های پیش کشنده با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم کنترل فشار باد تایرها، شیشه های جانبی و سانروف مجهز به سیستم ایمنی برگشت اتوماتیک، باک بنزین ضد نشتی و ضد انفجار مجهز به 6 لایه پلیمری مخصوص اشاره کرد.

تجهیزات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای این خودرو شامل سانروف دو حالته، روکش صندلی ها و تزئینات چرمی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 8 جهت، صندلی های عقب با قابلیت ISO Fix و تاشوندگی به صورت 60-40، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی با قابلیت پخش DVD، نمایشگر 6.5 اینچی ، 6 بلندگو و قابلیت کنترل از روی فرمان، نمایشگر اطلاعات با دماسنج بیرون، آینه های جانبی با تنظیم برقی و مجهز به گرمکن، کامپیوتر سفری، سیستم روشنایی اتوماتیک و .... میشود.جیلران قیمتی 36.9 میلیون تومان برای این خودرو در نطر گرفته است که با مالیات بر ارزش افزوده 1.7 میلیون تومانی به رقمی حدود 38.7 میلیون تومان میرسد. گفتنی است رقم فوق قیمت نهایی این خودرو است که مواردی مانند مالیات بر ارزش افزوده و موارد دیگری از این قبیل در قیمت اعلام شده لحاظ شده است که از شنبه آینده فروش آن آغاز خواهد شد. با توجه به این موضوع و کلاس خودرو نمی توان رقیبی پایاپای برای آن مشخص کرد، اما به طور قطع سطح بالاتر امکانات این خودرو و قیمت پایین تر آن، بر بازار رنو مگان 2 لیتری تاثیر خواهد گذاشت. نمونه هاچ بک این خودرو نیز که با نام EC7-RV شناخته میشود، توانسته حد فاصل بین رقبای ارزان قیمت و گران قیمت خود را پرکند، گفتنی است نمونه هاچ بک این خودرو بزرگترین و البته قوی ترین پیشرانه در میان رقبای خود دارد که شامل مزدا2 ، پژو 207i ، تویوتا یاریس و هیوندای i20 می شوند.