PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وانت پژو 405 در راه است + عکس



support
2012/06/30, 21:28
قائم مقام مدير عامل ايران خودرو در کيفيت و توسعه محصول گفت: اين شرکت به منظور پاسخگويي به نياز مشتريان و توسعه سهم خود در بازار وانت جديد ي به بازار عرضه خواهد کرد. مير جواد سليماني افزود: اين وانت جديد با کد pu1 قرار است درنيمه دوم سال جاري به خطوط توليد ايران خودرو بپيوندد. وي افزود: اين وانت جديد که بر پايه پلتفرم پژو 405 ساخته ميشود و در مرحله طرح و توسعه و تدارک قطعات جديد است. سليماني افزود: بعد از انجام آزمونهاي گوناگون که در دست تدوين است، اين محصول در بهمن ماه سال جاري وارد چرخه توليد خواهد شد.



http://up.downallfa.com/images/c2a6z06ys5h14ml61p5a.jpg


وي، موتور اين محصول را نسخه بهبود يافته موتور ohvg به نام ohvg2 نام برد که 1700 سي سي پايه گازسوز و از استاندارد آلايندگي يورو 4 برخوردار است. قائم مقام مدير عامل ايران خودرو، کاهش مصرف سوخت را از جمله مزاياي اين موتور روي وانت جديد برشمرد و افزود: تغييراتي روي مانيفولد و کنيستر انجام شده که کاهش قابل توجه مصرف سوخت را در پي دارد. وي وزن خودرو با سرنشين و بار را کمتر از دو تن ذکر کرد که 1100 کيلوگرم آن وزن خودرو است و افزود: اين محصول استانداردهاي 55گانه اجباري را تامين ميکند و مخازن سوخت آن زير اتاق بار نصب ميشود.سليماني در مورد نصب موتورهاي ديگر روي اين وانت گفت: به منظور سهولت حرکت در وضعيت بار سنگين، قواي محرکه در خودروهاي باري حتما بايد ديفرانسيل عقب باشد و در حال حاضر تنها موتور ديفرانسيل عقب ما ohvg است. وي اظهار داشت: نمونه وانت جديد دو سال پيش به نمايندگي هاي ايران خودرو معرفي و بر اساس نظرات نمايندگان، بهبودهايي در حجم اتاق بار ايجاد شد. قائم مقام مدير عامل ايران خودرو، فضاي بهتر کابين، کولر، فرمان هيدروليک و سيستم ترمز abs را از جمله امکانات وانت جديد عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه زمان بندي، سال آينده 30 هزار دستگاه از اين محصول توليد خواهد شد.