PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قیمت گران مکالمه تصویری رایتل



Shiraz.Boy
2012/01/10, 12:52
در حالی واگذاری سیم کارت های رایتل در کرج آغاز شد که قیمت گران مکالمه تصویری یعنی تنها مزیت این سیم کارت ها نسبت به سیم کارت عادی شگفتی کارشناسان این حوزه را برانگیخته است.

http://itna.ir/images/docs/000020/n00020669-b.jpg


به گفته رحمت الله حافظی قیمت یک دقیقه مکالمه تصویری با این سرویس را ۱۵۰ تومان عنوان کرد که به نسبت نرخ مکالمه سایر اپراتورها بسیار گران به نظر میرسد.

هر چند نرخ مکالمه عادی باسیم کارتهای این اپراتور بسیار بیشتر از نرخ مکالمه با سیم کارت های همراه اول و ایرانسل است اما به نظر میرسید که این اپراتور برای خدمات تلفن تصویری که برای مدت دو سال در انحصار این اپراتور است، قیمتی متعادل در نظر می گرفت.

در همین حال رحمت الله حافظی رییس سازمان تامین اجتماعی گفته است که به کاربران عادی این اپراتور اینترنت بیشتر از ۱۲۵ کیلوبیت ارایه نمیشود. این در حالی است که هم اکنون اپراتورهای اول و دوم نیز حدود همین سرعت را ارایه میکنند عملا استفاده از این سرویس برای بهره بردن از نسل سوم تلفن همراه که مهمترین ویژگی آن سرعت بالای دسترسی به اینترنت است، تفاوتی با سایر اپراتورها ندارد.