PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بهترین و بدترین اتوبوس های کشور را بشناسیم



support
2011/10/20, 01:21
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران آخرین نتایج ارزیابی کیفی اتوبوس های تولید داخل را اعلام کرد. براساس بررسی های انجام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تاریخ یک شهریور لغایت 28شهریور ماه سال جاری، اتوبوس شهری LCK، در جایگاه ششم یعنی بی کیفیت ترین خودروهای اتوبوس تولید داخل قرار گرفته است.



http://up.downallfa.com/images/hvqcftpmj1aicemegaus.jpg


در این رده بندی مینی بوس هیوندای کروز، عنوان دومین خودرو بی کیفیت را به خود اختصاص داده و اتوبوس شهری اسکانیا C9، در مقام سوم بی کیفیت ها قرار گرفته است.اما آخرین بررسی های انجام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد؛ اتوبوس بین شهری اسکانیا C12 ، که در ابتدای مرداد امسال در مقام اول با کیفیت ترین ها قرار گرفته بود در این رتبه بندی نیز در مقام اول این جایگاه قرار گرفته است.در رده بندی کیفیت اتوبوس های کشور که از یک شهریور لغایت 28 شهریورماه سال جاری صورت گرفته است اتوبوس بین شهری ولوو B9 ، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

همچنین، بر اساس بررسی ها از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اتوبوس اسکانیا مارال رتبه سوم باکیفیت ترین اتوبوس های تولید داخل را به خود اختصاص داده است.در این گروه در بخش فنربندی، تعلیق و فرمان، اتوبوس شهری LCK بالاترین امتیاز منفی را گرفته است. همچنین در بخش موتور و انتقال قدرت ، بالاترین نمره منفی متعلق به خودرو اتوبوس شهری LCK ، بوده است.

بر اساس این گزارش، در بخش ترمز نیز هیچ کدام از خودروها امتیاز منفی کسب نکرده اند.اتوبوس بین شهری اسکانیا C12 ، در بخش تجهیزات الکتریکی بالاترین نمره منفی را به خود اختصاص داده است.در بخش تزیینات داخلی و خارجی ، مینی بوس هیوندایی کروز، رتبه اول را به دست آورده است. اتوبوس شهری LCK و اتوبوس شهری اسکانیا C9 ، جایگاه دوم و سوم را به دست آوده اند.در بخش بدنه ، مینی بوس هیوندایی کروز، در جایگاه اول و اتوبوس شهریLCK و اتوبوس بین شهری ولوو B9 مقام دوم و سوم بالاترین امتیاز منفی را گرفته اند.

این گزارش می افزاید؛ در بخش نفوذ آب، اتوبوس LCK ، کمترین نمره را به خود اختصاص داده و اتوبوس بین شهری ولوو B9 و اتوبوس اسکانیا مارال در جایگاه بعدی دارندگان بیشترین نمره منفی قرار گرفته اند.در بخش رنگ ، نیز مینی بوس هیوندایی کروز در پائین ترین جایگاه و اتوبوس شهری LCK و اتوبوس اسکانیا مارال به ترتیب در جایگاه دوم و سوم دارندگان بالاترین امتیاز منفی قرار گرفتند.بر اساس این گزارش، در بخش صداهای غیرعادی، هیچ یک از خودروها امتیاز منفی کسب نکردند.


چهارشنبه 27 مهرماه 90