PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اعلام نتایج ارزیابی کیفی 10 خودرو تجاری کشور



support
2011/10/19, 20:00
از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفت؛
طبق تازه ترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیون ولوو FH و کامیونت هیوندای مایتی به ترتیب به عنوان باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تجاری کشور معرفی شدند.



http://up.downallfa.com/images/gntuundhaven42w4d9sf.jpg


این شرکت از تاریخ یک شهریور لغایت 28شهریورماه سال جاری 10 خودرو تجاری کشور را مورد ارزیابی قرار داده و در این رده بندی کامیون کاویان قزوین، عنوان دومین خودرو تجاری بی کیفیت را به خود اختصاص داده و کامیون البرز کشنده در مقام سوم بی کیفیت ها قرار گرفته است.بر اساس بررسی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کشنده اسکانیا G380، رتبه چهارم بی کیفیت ترین خودروهای تجاری تولید داخل را به خود اختصاص داده و کامیون ایسوزوNQR، در مقام پنجم بی کیفیت ترین خودروهای باری کشور قرار گرفته در حالی که مقام ششم به کامیونت ایسوزو NPR، اختصاص داده شده است.

در رده بندی با کیفیت ترین خودروهای تجاری کشور که از یک شهریور لغایت 28 شهریورماه سال جاری صورت گرفته است کامیون ولوو FM، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین، کامیون یورو کارگو و کامیونت ایسوزو NKR در این رتبه بندی در جایگاه سوم و چهارم خودروهای باری با کیفیت قرار گرفته است.بر اساس این گزارش، در بخش فنربندی، تعلیق و فرمان، نیز کامیون کشنده اسکانیا G380، بیشترین امتیاز منفی را گرفته است.همچنین در بخش موتور و انتقال قدرت، بالاترین نمره منفی متعلق به کامیون های ایسوزو NQR و کامیون البرز کشنده بوده است.
در این گروه در بخش ترمز نیز کامیون کاویان قزوین، بالاترین امتیاز منفی را گرفته است.

کشنده اسکانیاG380، در بخش تجهیزات الکتریکی بالاترین امتیاز منفی را به خود اختصاص داده است.همچنین در بخش تزئینات داخلی و خارجی، کامیونت هیوندای مایتی بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داده است. بعد از این خودرو، کامیون کاویان قزوین، در رتبه دوم و کشنده اسکانیا G380 در جایگاه سوم بی کیفیت ترین ها جای گرفتند.
بر اساس این گزارش، در بخش صداهای غیرعادی، هیچ یک از خودروها امتیاز منفی کسب نکردند.

در بخش بدنه، کامیون البرز کشنده در جایگاه اول و کامیون کاویان قزوین و کامیونت هیوندایی مایتی در مقام دوم و سوم بالاترین امتیاز منفی قرار گرفته اند.این گزارش می افزاید؛ در بخش نفوذ آب، کامیونت هیوندای مایتی کمترین نمره را به خود اختصاص داده است.در بخش رنگ نیز کامیون کاویان قزوین در پائین ترین جایگاه و کامیون ایسوزو NQR در جایگاه دوم و کامیونت ایسوزو NPR، در جایگاه سوم دارندگان بالاترین امتیاز منفی قرار گرفتند.