PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : باکیفیت ترین وانت کشور معرفی شد / مهرماه 90



support
2011/10/18, 22:37
در جدال برای کسب عنوان با کیفیت ترین وانت کاپرا باز هم اول شد
در میان 6 خودرو وانت ارزیابی شده، کاپرا از نظر کیفیت، مقام اول با کیفیت ترین وانت کشور را کسب کرد. بررسی های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان میدهد که در ششمین ماه سال جاری وانت مزدا دوکابین بی کیفیت ترین و وانت مزداتک کابین باکیفیت ترین خودروهای وانت تولید داخل بوده اند.



http://up.downallfa.com/images/2q91xi9ygo575nv5wg1r.jpg


در آخرین رده بندی کیفیت وانت های کشور در شهریورماه سال 90، وانت کاپرا در میان همتایان خود صدرنشین شد و رده های بعدی به ترتیب به وانت مزدا تک کابین، وانت دیزل زامیاد، وانت پیکان تبریز، وانت نیسان سی.ان.جی و وانت مزدای دوكابین اختصاص یافت.در این گروه دو خودرو صاحب رده ی خوب، دو خودرو صاحب رده ی قابل قبول و دو خودرو نیز صاحب رده ی حداقل قابل قبول شدند.

در این گروه در سه بخش تجهیزات الكتریكی، فنربندی، تعلیق و فرمان و ترمز بیشترین نمره منفی به وانت دیزل زامیاد و وانت نیسان سی.ان.جی اختصاص یافت.در بخش های رنگ و موتور و انتقال قدرت بیشترین نمره منفی در کارنامه وانت های دیزل زامیاد و وانت پیکان تبریز ثبت شد.

بر اساس این گزارش، در بخش های بدنه و تزیینات داخلی و خارجی، وانت مزدا دوکابین و وانت نیسان سی.ان.جی خودروهایی بودند که بیشترین امتیاز منفی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.در آخرین رده بندی کیفیت وانت های کشور در شهریورماه سال 90، در بخش نفوذ آب خودرو مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را گرفت.در بخش صداهای غیرعادی نیز خودروهای وانت پیکان تبریز و مزدا دوکابین بالاترین امتیاز منفی را به خود اختصاص دادند.



سه شنبه 26 مهر 1390