PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پلاک روند بوگاتی ویرون در تهران جعلی بود !



support
2011/09/30, 23:36
پلاک روند بوگاتی ویرون در تهران جعلی بود !


http://up.downallfa.com/images/8rbzisi29cvubk9zr2qk.jpg


در چند روز اخیر تحت عنوان بوگاتی چند میلیارد تومانی یک آقازاده در خیابان های تهران خبری را وبلاگها و متعاقب آن برخی وبسایت های خبری کار کرده اند که با اشاره به عکس فوق مدعی شده اند که اتومبیل مذکور در خیابان های تهران رؤیت شده و متعلق به یکی از آقازاده های حکومتی است.وجود فساد گسترده در نزد سران حکومت اسلامی مستقر در کشورمان امری است که برای فهمش امروزه نیازی به دانستن علم اقتصاد و متخصص بودن ندارد. در واقع این آش آنقدر شور شده که خود آقایان را هم در رقابت از جا نمادن از این سفره پهن شده به داد و فغان درمی آورد.

اما نکته ای که باعث شد دست به نوشتن این یادداشت بزنم اینکه به سبب علاقه چندین ساله ام به دنیای خودرو و حواشی و مسائل مربوطه به آن و همینطور دوستان مطلعی که از این بابت دارم اطلاع موثق دارم این خبر کذب محض است. حالا چه اهدافی پشت انتشار گسترده آن نهفته امری است که بعدها مشخص می شود ولیکن ضرورت اطلاع رسانی درست و شفاف و اعتقاد و اطمینانم به وبسایت بالاترین و اعضای عمدتا فرهیخته آن باعث شد نخستین بار اطلاعاتم از این خودرو را در اختیار بچه های بالاترین بگذارم.

تصویر آمده در بالا در حقیقت تصویر دستکاری شده ایست که از یک فوروم ع رب ی برداشته شده. عکاس آن شخصی است به اسم «محمد السلیمانی» که اسم خود را روی عکسها واتر مارک کرده. چنانچه در پایین می بینید تصویر بالا در حقیقت یکی از تصاویر دستکاری شده عکاس یاد شده است به گونه ای که شماره پلاک آن از عربی به ایرانی برگردانده شده :



http://up.downallfa.com/images/osib5qonfnebzytqwd.jpg

http://up.downallfa.com/images/j0070ppxbh28wo1aoun.jpg