PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پنج خودرو دیگر مجوز افزایش قیمت گرفتند



support
2011/09/20, 11:22
کمیته قیمت گذاری خودرو در ادامه جلسات خود، با افزایش قیمت پنج خودرو داخلی دیگر نیز موافقت کرد.


http://www.up.downallfa.com/images/5g1701yygrjezlsf1r8.jpg


بنابر اخبار رسیده، پژو 206، ماکسیما، تندر-90 پارس خودرو، نیسان تینا و قشقایی، پنج محصولی هستند که کمیته مذکور با افزایش قیمت آنها موافقت کرده و قیمت های جدید به زودی اعمال خواهند شد. بر این اساس، «ماکسیما» یک میلیون و 580 هزار تومان، «تندر» 600 هزار تومان، «تینا» دو میلیون و 450 هزار تومان، «قشقایی» چهار میلیون و 200 هزار تومان و «پژو 206» نیز 450 هزار تومان گران شده است.

با این شرایط، جمع خودروهایی که تاکنون مجوز افزایش قیمت را از کمیته قیمت گذاری گرفته اند، به عدد 10 رسید.
البته آن طور که خبر ميرسد، شرکت پارس خودرو برای مگان نیز درخواست افزایش قیمت داده، اما کمیته قیمت گذاری هنوز پاسخی به این درخواست نداده است. افزایش قیمت خودروهای داخلی در شرایطی است که این موضوع صدای برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را درآورده و آنها قصد دارند با تشکیل کمیت های، به بررسی این موضوع بپردازند. هرچند تصمیمات کمیته قیمت گذاری خودرو از نظر دولت معتبر و قابل اجراست، اما هیچ بعید نیست با توجه به حساس شدن مجلسی ها نسبت به افزایش قیمت خودرو، مصوبات اخیر کمیته مذکور با چالش روبه رو شده و حتی لغو شوند. اوضاع به شکلی است که حتی شنیده ميشود برای کاستن از حساسیت اهالی بهارستان، برخی مسوولان مرتبط با داستان «افزایش قیمت خودرو»، ممنوع المصاحبه شده اند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا نمایندگان شاکی مجلس ميتوانند افزایش قیمت های اخیر را لغو کنند، یا اینکه زور خودروسازان بیشتر از آنها خواهد چربید؟



سه شنبه 29 شهريور 1390