PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : باکیفیت ترین وانت کشور معرفی شد



support
2011/09/18, 15:01
در میان هفت خودرو وانت ارزیابی شده، کاپرا از نظر کیفیت، مقام اول با کیفیت ترین وانت کشور را کسب کرد.بررسی های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان میدهد که در پنجمین ماه سال جاری وانت مزدا دوکابین بی کیفیت ترین و وانت مزداتک کابین باکیفیت ترین خودروهای وانت تولید داخل بوده اند.




http://www.up.downallfa.com/images/ncwv72v9itjvj23j2y.jpg



در آخرین رده بندی کیفیت وانت های کشور در مرداد ماه سال 90، وانت کاپرا در میان همتایان خود صدرنشین شد و رده های بعدی به ترتیب به وانت مزدا تک کابین، وانت دیزل زامیاد، وانت پیکان تبریز، وانت نیسان z24i، وانت نیسان سی.ان.جی و وانت مزدای دوكابین اختصاص یافته است.

در این گروه دو خودرو صاحب رده ی خوب، دو خودرو صاحب رده ی قابل قبول و سه خودرو صاحب رده ی حداقل قابل قبول شدند.در این گروه و در بخش فنربندی، تعلیق و فرمان بیشترین نمره منفی به وانت نیسان z24i و وانت نیسان سی.ان.جی اختصاص یافت.در بخش های موتور و انتقال قدرت و رنگ وانت دیزل زامیاد و وانت پیکان تبریز، در بخش ترمز خودروهای وانت نیسان سی.ان.جی و وانت دیزل زامیاد حائز بیشترین نمره منفی شدند.

همچنین در بخش تجهیزات الكتریكی بیشترین نمره منفی به وانت نیسان z24i و وانت دیزل زامیاد داده شد.
بر اساس این گزارش، در بخش تزیینات داخلی و خارجی، وانت مزدا دوکابین و وانت نیسان سی.ان.جی خودروهایی بودند که بیشترین امتیاز منفی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.در بخش صداهای غیرعادی نیز خودروهای وانت پیکان تبریز و مزدا دوکابین بالاترین امتیاز منفی را به خود اختصاص دادند.

در آخرین رده بندی کیفیت وانت های کشور در مرداد ماه سال 90، در بخش بدنه وانت های مزدا دو کابین و وانت دیزل زامیاد و در بخش نفوذ آب خودروهای وانت نیسان z24i، مزدا دو کابین و وانت دیزل زامیاد بیشترین نمره منفی را گرفتند.




10:54 - يكشنبه 27 شهريور 1390