PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : حضور خودروهای شرکت لامبورگینی و مازراتی در ایران



support
2011/09/03, 18:24
محصولات شرکت های لامبورگینی و مازراتی، دو خودروساز بزرگ ایتالیایی به زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد.

http://up.downallfa.com/images/uxc0bc5ozgzou0r4ng7x.jpg


دان آلفا > گروه خودرو : شرکت خودروسازی مازراتی زیرمجموعه فیات ایتالیا اعلام کرد با هدف گسترش حضور خود در بازار ایران یک نمایندگی فروش در تهران دایر می کند. سخنگوی شرکت ایتالیایی مازراتی که زیرمجموعه فیات است گفت شرکت متبوع وی قصد دارد یک نمایندگی مجاز فروش در ایران دایر کند.مازراتی تولید کننده خودروهای لوکس و اسپرت است و اخیرا در صدد افزایش حضور خود در بازار خاورمیانه برآمده است.


نمایندگی این شرکت سال آینده میلادی در ایران دایر خواهد شد. با این حال سخنگوی شرکت مذکور گفت مازراتی مالیکت این نمایندگی را در دست نخواهد گرفت و صرفا اقدام به واردات خودرو از طریق آن به ایران خواهد کرد.
قیمت برخی مدلهای خودروهای مازراتی مثل مدل گراند توریسمو به بیش از 100 هزار یورو می رسد. این شرکت قصد دارد با گسترش شبکه فروش خود تعداد نمایندگی های خود در سراسر جهان را به 250 مورد افزایش دهد .
این شرکت به تازگی نمایندگی های فروش خود را در شهرهای ورشو و دمشق راه اندازی کرده است .

آخرین اخبار مرتبط با واردات خودرو حاکی از آن است که نمایندگی شرکت خودروسازی لامبورگینی ایتالیا در ایران توسط خانواده ی آقای گرامی اخذ شده که هم اکنون نمایندگی هیوندایی و کیاموتورز دو شرکت بزرگ خودروسازی کره جنوبی را نیز در اختیار دارند.

همین گزارش حاکی است، که نمایندگی شرکت مازراتی نیز توسط گروهی از مدیران سابق شرکت معین موتور(نماینده پورشه در ایران) اخذ شده و قرار است با نام آرتاتاک موتور فعالیت خود را در ایران آغاز کند. در این میان نام افرادی همچون بهرام قیصر زاده و فتحی به گوش می رسد.بنا بر این گزارش، به نظر می رسد مازراتی زودتر از هموطن خود وارد بازار ایران شود، زیرا مراحل اخذ نمایندگی و همچنین استقرار دفتر مرکزی آن در ایران سریع تر انجام شده و هم اکنون مدیران این شرکت ایتالیایی در حال رفت و آمد به ایران هستند.