PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صدرنشینی سه مونتاژی ژاپنی در جدول کیفی خودروهای ایران



support
2011/08/10, 01:15
صدرنشینی سه مونتاژی ژاپنی در جدول کیفی خودروهای ایران


http://up.downallfa.com/images/1leahyymmi2zvoal8j3z.jpg



دان آلفا > گروه خودرو : در آخرین بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودرو نیسان تینا در گروه سواری و وانت کاپرا در گروه وانت عنوان باکیفیت ترین خودروهای داخلی را از آن خود کردند.

به نقل از ایسنا در گروه خودروهای سواری بعد از نیسان تینا، خودروهای نیو مزدا 3 و نیسان ماکسیما کیفی ترین خودروهای داخلی شناخته شدند. همچنین X131 پارس خودرو، سایپا X132، سایپا X131 و پژو روآ سال بی کیفیت ترین خودروهای داخلی در تیرماه امسال شناخته شدند.

در گروه سواری در بخش فنربندی، تعلیق و فرمان، ام.وی.ام 530 بیشترین نمره منفی را گرفت. در بخش موتور و انتقال قدرت، پژو روآ سال بیشترین نمره را منفی گرفت. در بخش ترمز، سایپا X132 بیشترین نمره را منفی گرفت. در بخش تجهیزات الکتریکی، سایپا X131 حائز بیشترین نمره منفی شد. در بخش تزئینات داخلی و خارجی پژو روای سال بیشترین نمره منفی را کسب کرد. در بخش صداهای غیرعادی، ام.وی.ام 110 و پژو 405 خراسان بدترین وضعیت را داشتند.

در بخشهای بدنه، نفوذ آب و رنگ نیز به ترتیب سایپا X131 پارس خودرو، سایپا X131 و سایپا X131 پارس خودرو بیشترین نمره منفی را گرفتند.

اما در گروه وانت در بخش فنربندی، تعلیق و فرمان، وانت نیسان سی.ان.جی؛ در بخش موتور و انتقال قدرت، وانت پیکان تبریز؛ در بخش ترمز، وانت دیزل زامیاد؛ در بخش تجهیزات الکتریکی، وانت پیکان تبریز؛ در بخش تزئینات داخلی و خارجی، وانت مزدا دوکابین؛ در بخش صداهای غیرعادی، وانت پیکان تبریز؛ در بخش بدنه، وانت مزدا دوکابین؛ در بخش نفوذ آب، وانت مزدا دوکابین و در بخش رنگ، وانت پیکان تبریز بیشترین نمره منفی را گرفتند.

در تیر ماه امسال در مجموع 22 مدل خودرو سواری و شش مدل وانت مورد ارزیابی کیفی قرار گرفتند که هیچ خودرویی در سطح غیرقابل قبول ارزیابی نشد و سطح کیفی همه خودروها از حداقل قابل قبول بالاتر بود.