PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بی کیفیت ترین خودرو سواری کشور معرفی شد



support
2011/07/06, 16:49
بی کیفیت ترین خودرو سواری کشور معرفی شد


http://www.persiankhodro.com/news_images/th_b1_image_news_4377.jpg


بررسی های انجام شده نشان میدهد که در سه ماهه نخست امسال پراید سایپا 131X پارس خودرو، بی کیفیت ترین خودرو سواری تولید داخل بوده است.

براساس بررسی های انجام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تاریخ سوم لغایت سیام خردادماه سال جاری، پراید سایپا 131X پارس خودرو جایگاه بیست و دوم یعنی بی کیفیت ترین خودرو سواری را از آن خود کره است.
در این رده بندی بعد از پراید سایپا 131X پارس خودرو، خودرو پراید سایپا 132X عنوان دومین خودرو بی کیفیت داخلی را به خود اختصاص داده است.

اما جایگاه سومین خودرو بی کیفیت سواری تولید داخل در سومین ماه سال به روآی ایران خودرو اختصاص یافته است.
قبل از پژو روآ سال، پراید سایپا 131X، 110MVM، پژو پارس، پژو 405، پژو 405 خراسان، پژو پارس خراسان، سمند و 530MVM در جایگاه چهارم تا یازدهم بی کیفیت ترین خودروهای سواری داخلی نشسته اند.
براساس بررسیهای انجام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از تاریخ سوم لغایت سیام خردادماه سال جاری، خودرو ریو در جایگاه یازدهم باکیفیت ترین خودروهای سواری تولید داخل قرار گرفته است.
بالاتر از ریو، خودروهای هیوندای ورنا، پژو 206 اس.دی، تندر 90 ایران خودرو، هیوندای آوانته و تندر 90 پارس خودرو جایگاه دهم تا ششم باکیفیتترین خودروهای سواری داخلی را به خود اختصاص داده اند.
اما در این بررسی خودرو تینا با دریافت کمترین نمره منفی عنوان باکیفیت ترین خودرو داخلی را از آن خود کرد این در حالی است که در ماه قبل این جایگاه در اختیار مزدا 3 جدید بود.
بعد از این خودرو نیز مزدا 3 جدید، نیسان ماکسیما، پژو 206 و مگان جایگاه دوم تا پنجم باکیفیت ترین خودروهای داخلی را از آن خود کرده اند.

نکته جالب توجه در جدیدترین رده بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارتقا جایگاه کیفی پژو 206 ایرانخودرو از رتبه ششم به چهارم و بالاتر قرار گرفتن از خودروهایی چون هیوندای آوانته و ورنا است.
در این گروه در بخش فنربندی، تعلیق و فرمان خودرو 530MVM و روآ بالاترین امتیاز منفی را گرفتند.همچنین در بخش موتور و انتقال قدرت بالاترین نمره منفی متعلق به خودروهای 110MVM و روآ بود.
در این گروه در بخش ترمز خودروهای 110MVM و سایپا 131X بیشترین نمره های منفی را در کارنامه خود ثبت کردند. در بخش تجهیزات الکتریکی و نفوذ نیز بیشترین نمره منفی متعلق به خودروهای سایپا 131X و سایپا 132X بود.
بر اساس این گزارش، در بخش تزیینات داخلی و خارجی روآ و پژو پارس خودروهایی بوند که بالاترین نمره منفی را کسب کردند. همچنین در بخش صداهای غیرعادی بالاترین نمره های منفی به خودروهای روآ و سایپا 132X تعلق گرفت. در بخش بدنه و رنگ نیز خودروهای سایپا 131X پارس خودرو و سایپا 132X بیشترین نمره های منفی را در کارنامه خود ثبت کردند.