PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سعد حریری هدیه ایران خودرو را تحویل گرفت



support
2011/05/07, 15:28
پس از حرف و حدیث های فراوان

پس از آنکه حرف و حدیث های فراوانی در رابطه با تاخیر در ارسال خودرو هدیه شده به سعد حریری نخست وزیر دولت قبلی لبنان در رسانه های داخلی و خارجی مطرح شد، وی هفته گذشته خودرو سمند سورن خود را تحویل گرفت.
به گزارش «پرشین خودرو»، اتومبیل سمند سورن تولید صد درصد ایرانی شركت ایران خودرو، پس از طی كلیه مراحل اداری، قانونی و گمركی در ایران و لبنان، چند روز قبل تحویل دفتر نخستوزیری لبنان شد.


http://www.persiankhodro.com/news_images/th_b1_image_news_3207.jpg


جواد نجمالدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، پیش از این در مورد علت تاخیر در ارسال خودرو سمند سورن اهدا شده به سعد حریری گفته بود: از آنجا كه سورن سعد حریری یك سورن ویژه و جزو اولین تولیدات ما در این كلاس بوده است، تحویل آن مدتی طول كشید، اما چون این خودرو هدیه است، امكان ندارد كه تحویل داده نشود. در حال حاضر این خودرو در گمرك است و به زودی به دست آقای سعد حریری خواهد رسید.
سعد حریری نخست وزیر دولت قبلی لبنان آذر ماه سال گذشته همزمان با سفر به کشورمان از خطوط تولید گروه صنعتی ایران خودرو نیز بازدید کرد که در جریان این بازدید یک دستگاه خودرو سمند سورن از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به وی اهدا شد.