PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : رضا قرایی «قویترین مرد ایران» مرتکب قتل شد ...



shazde
2011/04/30, 01:19
در این نزاع خیابانی که طبق اخبار رسیده، بر سر یک اختلاف مالی بوده است چهار انگشت یکی از افراد درگیر در این نزاع، قطع و فرد دیگری نیز با ضربات ورزشکار معروف مجروح می شود

رضا قرایی یکی از چهره های شناخته شده مسابقات قویترین مردان ایران طی سالهای اخیر، در نزاع خیابانی مرتکب قتل شد.

http://up.iranblog.com/images/4cwfcknod8ix6e1xko3d.jpg


طی سالهای گذشته در رقابتهای قویترین مردان ایران چند گروه از ورزشکاران که با یکدیگر ارتباط خانوادگی دارند، حضور یافته و هر کدام نیز در دورهای موفق به کسب عنوان نخست شده اند.

حاشیه حضور این افراد در مسابقات سالهای اخیر کم نبوده و از گوشه و کنار اخبار دعوای گروهی آنها پیرامون رقابتهای سالهای اخیر به کرات رسانه ای شده است.

این بار اما خبر اسف بارتر از موارد قبلی است و بحث قتل عمد به میان کشیده شده؛ «ق» یکی از قویترین مردان ایران که چهره شناخته شده ای در این مسابقات به حساب می آید چند روز پیش در نزاعی خیابانی باعث کشته شدن یک شهروند می شود.

در این نزاع خیابانی که طبق اخبار رسیده، بر سر یک اختلاف مالی بوده است چهار انگشت یکی از افراد درگیر در این نزاع، قطع و فرد دیگری نیز با ضربات ورزشکار معروف مجروح می شود.

مجروحان این درگیری به بیمارستانی در غرب تهران منتقل می شوند، اما تلاش پزشکان برای نجات یکی از مجروحان بی ثمر می ماند و وی بر اثر شدت جراحات وارده به سر جان خود را از دست می دهد.

فرد مذکور پس از این اتفاق خود را به مراجع قضایی معرفی کرد

support
2011/05/02, 16:29
رضا قرایی، قویترین مرد ایران در نزاع خیابانی یک نفر را به ضرب چاقو کشت!!


http://www.iran-iran.ir/wp-content/uploads/2011/04/reza-gharayie-300x212.jpg

وی یکی از قویترین مردان ایران که چهره شناخته شده ای در مسابقات چند سال اخیر در ایران و جهان به شمار می رود چند روز پیش در نزاعی خیابانی در جنت آباد در کنار باشگاه بدن سازی در یک درگیری یک نفر را به ضرب چاقو به قتل رساند و انگشتان دست یک فرد دیگر را قطع کرد.
، یکی از قویترین مردان ایران در دوره های قبلی در یک نزاع جوانی را به ضرب چاقو به قتل رساند.
قرایی که یکی از قویترین مردان ایران که چهره شناخته شده ای در مسابقات چند سال اخیر به شمار می رود چند روز پیش در نزاعی خیابانی در جنت آباد در کنار باشگاه بدن سازی در یک درگیری یک نفر را به ضرب چاقو به قتل رساند و انگشتان دست یک فرد دیگر را قطع کرد.
دعوا بر سر یک اختلاف مالی بوده است که به چاقوکشی منجر شد که در این نزاع، فردی با ضربات ورزشکار معروف مجروح می شود که به بیمارستانی در غرب تهران منتقل می شوند، اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی ثمر می ماند و این جوان بر اثر شدت جراحات وارده به سر جان خود را از دست می دهد.

support
2011/05/02, 16:32
پس از انتشار خبر درگیری امیر و علیرضا قرایی با دو جوان بر سر مبلغ سه میلیون تومان پول و قتل یک جوان به وسیله شمشیر سامورایی به دست امیر قرایی، روح اله داداشی و فرامز خودنگاه پس از اظهار تاسف فراوان این قتل را غیر عمد خواندند.


http://www.eramnews.ir/files/fa/news/1390/2/11/33310_883.jpg


روح اله داداشی قهرمان قویترین مردان جهان گفت: «چهارشنبه هفتم اردیبهشت متاسفانه دو تن از ورزشکاران قویترین مردان برای وصول طلب به یکی از شهروندان مراجعه کردند که این موضوع ناگهان به درگیری شدید با سلاح سرد منجر شد. متاسفانه این درگیری منجر به قتل ناخواسته یکی از شهروندان به دست امیر قرایی با مشارکت علیرضا قرایی شد. این قتل کاملا ناخواسته بوده و برادران قرایی نمی خواستند این اتفاق پیش آید.»

فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قویترین مردان ایران نیز در این خصوص گفت: «متاسفانه این اتفاق صحت دارد و گویا امیر قرایی و علیرضا قرایی در این قتل شریک بودند و امیر قرایی باعث مرگ منجر به قتل شده و علیرضا قرایی نیز وی را همراهی کرده است.»

شایان ذکر است، این قتل پس از درگیری میان دو برادر از قویترین مردان و دو جوان دیگر در غرب تهران منطقه جنت آباد چهارشنبه هفتم اردیبهشت رخ داد. این گزارش حاکی است، دیگر جوان حاضر که از دوستان مقتول بوده نیز از ناحیه انگشتان دست آسیب جدی دیده است.

پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، مراجع قضایی دادرسی در این باره را انجام خواهند داد ضمن اینکه امیر قرایی پس از فوت این جوان خود را به مراجع قضایی معرفی کرده است.

support
2011/05/03, 16:30
متاسفانه این اتفاق صحت دارد و گویا امیر قرایی و علیرضا قرایی در این قتل شریک بودند و امیر قرایی باعث مرگ منجر به قتل شده و علیرضا قرایی نیز وی را همراهی کرده است.


http://xpatogh.com/wp-content/uploads/2011/05/223.jpg


پس از انتشار خبر درگیری امیر و علیرضا قرایی با دو جوان بر سر مبلغ سه میلیون تومان پول و قتل یک جوان به وسیله شمشیر سامورایی به دست امیر قرایی، روح اله داداشی و فرامز خود نگاه پس از اظهار تاسف فراوان این قتل را غیر عمد خواندند.

به گزارش آتی نیوز، روح اله داداشی قهرمان قویترین مردان جهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چهارشنبه هفتم اردیبهشت متاسفانه دو تن از ورزشکاران قویترین مردان برای وصول طلب به یکی از شهروندان مراجعه کردند که این موضوع ناگهان به درگیری شدید با سلاح سرد منجر شد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه این درگیری منجر به قتل ناخواسته یکی از شهروندان به دست امیر قرایی با مشارکت علیرضا قرایی شد.

داداشی خاطر نشان کرد: این قتل کاملا ناخواسته بوده و برادران قرایی نمی خواستند این اتفاق پیش آید.
فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قویترین مردان ایران در این خصوص گفت: متاسفانه این اتفاق صحت دارد و گویا امیر قرایی و علیرضا قرایی در این قتل شریک بودند و امیر قرایی باعث مرگ منجر به قتل شده و علیرضا قرایی نیز وی را همراهی کرده است.

شایان ذکر است، این قتل پس از درگیری میان دو برادر از قویترین مردان و دو جوان دیگر در غرب تهران منطقه جنت آباد چهارشنبه هفتم اردیبهشت رخ داد.
این گزارش حاکی است، دیگر جوان حاضر که از دوستان مقتول بوده نیز از ناحیه انگشتان دست آسیب جدی دیده است.

پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، مراجع قضایی دادرسی در این باره را انجام خواهند داد ضمن اینکه امیر قرایی پس از فوت این جوان خود را به مراجع قضایی معرفی کرده است.

support
2011/05/08, 01:16
پیامکی که پروسه قاتل شدن قویترین مرد ایران را رقم زد


http://www.sport.niksalehi.com/khabar/100620.jpg



بازتاب اتفاقی که هفته گذشته رخ داد و منجر به قتل یک فرد توسط یکی از قویترین مردان ایران شد، همچنان ادامه داد.
به گزارش گروه خبری “بوشهرنیوز” به نقل از برنا، چهارشنبه هفته گذشته یکی از چهره های معروف حاضر در مسابقات قویترین مردان ایران یکی از دوستان خود را به قتل رساند.
این اتفاق همچنان بازتاب های فراوانی دارد.
آخرین اخبار از جزییات این اتفاق حاکی از آن است که حادثه عصر چهارشنبه بر سر یک مطالبه مالی (سه میلیون تومان) صورت گرفته است.
مقتول به نام علی مکاری که به قاتل (امیرقرایی) مبلغ سه میلیون تومان بدهکار بوده است، در نشستی که برای حل و فصل این اختلاف برپا بوده حاضر می شود، اما در جریان این نشست یک پیامک به موبایل مقتول می رسد و همین مسأله علت العلل خروج وی از محل این نشست و درگیری خونین میان وی و دوستش با برادران قرایی می شود و امیر قرایی برادر بزرگتر پس از حمله با سلاح سرد به دوست مقتول، ضربه ای به دست مقتول وارد می کند و همان ضربه و خونریزی ناشی از آن منجر به فوت وی می شود.
ضارب که از محل متواری شده بود، ۲ روز بعد خودش را معرفی می کند تا پرونده وی وارد مراحل قضایی شود.
قاتل که دارای فرزندی ۴ ماهه است، سابقه دوستی چندین ساله با مقتول دارد و ضمنا برادر وی علیرضا قرایی نیز متهم به دست داشتن در این قتل است

support
2011/05/19, 12:26
اينترپل در پی دستگیری قویترین مرد ایران!


قهرمان فراري مسابقات مردان آهنين که ايران را به مقصد ترکيه ترک کرده بود، تحت تعقيب اينترپل قرار مي گيرد.

تازه ترين خبرها از پرونده امير قرايي اين است که او ترکيه را هم ترک کرده و به سمت قبرس يا يونان رفته است.

گفته مي شود او پس از خروج از ايران از کشور ديگري غير از ترکيه با خانواده خود تماس گرفته است.

اين پرونده در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي جنايي تهران در حال رسيدگي است و بازپرس پرونده درخواست کمک از اينترپل را مطرح کرده است.




+ به رغم خبرهای منتشره در باره تسلیم امیر قرایی به پلیس امینت پس از انجام جنایت روز چهارشنبه جنت آباد،خبرهای شنیده حاکی از کذب بودن این مطلب و فراری بودن وی است. امیر قرایی پس از ارتکاب قتل با شمشیر سامورایی بلافاصله از محل متواری شده و تحقیقات پلیس برای دستگیری وی تا کنون به جایی نرسیده است. امیر قرایی یکی از قوی ترین مردان ایران و شرکت کننده مداوم مسابقه قویترین مردان ایران ، از سالها قبل با علی مقتول حادثه رفاقت داشت. متهم اما سر مبلغ ۳ میلیون تومان پول با علی مشکل پیدا کرده و همین موضوع کدورتی عمیق را بین آنها ایجاد کرد.بر سر همین مسئله چندین بار بین آنها مشاجره پیش آمد و حتی یک بار نیز متهم به قصد تسویه حساب جلوی خانه مقتول رفته بود که با وساطت مادر علی قضیه خاتمه یافته بود. روز حادثه مقتول با چند نفر از دوستان خود به سفره خانه ای سنتی در جنت آباد جنوبی رفته بود و در آنجا مهمانی را برگزار کرده بود. حول و حوش زمان شام بود که امیر قرایی به همراه یکی از برادران خود شمشیر سامورایی به دست به در سفره خانه آمده و با ارسال پیامکی به مقتول وی را از حضور خود مقابل سفره خانه مطلع کرد. وی در این پیامک از مقتول خواسته بود برای روشن شدن تکلیف ۳ میلیون تومان پول مقابل در بیاید. مقتول نیز با یکی از دوستان خود سفره خانه را ترک کرده و نزد وی آمده بود. پس از گفت و گویی مختصر بین طرفین به یکباره درگیری خونینی بین آنها پیش آمد و متهم با استفاده از شمشیر سامورایی ضربهای محکم به مقتول وارد کرد. وی سپس ضربه ای نیز به دوست علی زد و ۴ انگشت وی را از دستانش جدا کرد. متهم سپس محل حادثه را ترک کرده و مقتول نیز هنوز آنقدر سرپا بود که خود را به درمانگاهی در همان حوالی رساند اما دقایقی بعد برای همیشه از هوش رفت. با توجه به وخامت حال علی بلافاصله وی با آمبولانس به بیمارستان پیامبران در بلوار فردوس منتقل شد. چند ساعت بعد انگشتان دوست علی که از محل حادثه در فریز گذاشته شده بود به دست او پیوند خورد اما پزشکان مرگ مغزی علی را به خانواده وی که در آن ساعت شب با گریه و زاری خود را به بیماستان رسانده بودند اعلام کردند. خانواده مقتول نیز بهرغم داغ بزرگی که از این خبر نابهنگام به آنها وارد شده بود دست به اقدامی انسان دوستانه زده واعضای سالم بدن وی را به بیماران نیازمند اهدای عضو اهدا کردند . این پرونده همان ابتدا توسط پلیس امنیت پیگیری شد ولی تلاش ماموران برای دستگیری امیر قرایی به جایی نرسید. سرانجام روز جمعه پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و بازپرس شهریاری دستور احضار پدر و یکی از برادران متهم را صادر کرد. بازجویی از این دو نفر پشت درهای بسته صورت گرفت.