PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سایپا «سراتو» را جایگزین زانتیا کرد ...



support
2011/04/23, 01:50
بیش از هشت ماه از توقف تولید زانتیا در خطوط تولید سایپا میگذرد، اما هنوز تولید جایگزین این خودرو در این شرکت آغاز نشده است.


http://www.eforosh.com/pics/45984_1264284001.jpg


به گفته یک منبع موثق در شرکت سایپا تولید سراتو به عنوان جایگزین زانتیا از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، اما پیش از تولید، به منظور بازار سنجی، این خودرو به صورت CBU وارد بازار میشود. وی در ادامه میگوید: براساس مجوز وزارت صنایع و معادن خودروسازان میتوانند به منظور سنجش بازار تا سقف 5 هزار دستگاه از خودرویی که برنامه تولیدی آن را دارند به صورت CBU وارد کنند که به همین منظور نیز سایپا در تیر ماه 500 الی 600 دستگاه کیا سراتو را به صورت CBU وارد بازار خواهد کرد و پس از آن تولید این خودرو از نیمه دوم سال آغاز خواهد شد. این منبع موثق در شرکت سایپا در پاسخ به این پرسش که راهاندازی خط تولید کیا سراتو در چه مرحلهای قرار دارد نیز اظهار داشت: در حال حاضر کار آماده سازی خط تولید در حال انجام است و احتمالا شهریور ماه خط تولید این خودرو راهاندازی خواهد شد.از سوی دیگر همزمان با کیا سراتو شرکت سایپا مذاکراتی نیز با شرکت سیتروئن برای تولید C3 و C4 برای تولید این دو خودرو در کشور صورت داد، كه به گفته این منبع موثق مذاکرات مذکور هنوز پایان نیافته و احتمالا طی یک هفته آینده وضعیت این دو خودرو نیز مشخص خواهد شد.