PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مزدا ۳ ، کیا سراتو و mg550 پدیده های بازار ایران در سال ۱۳۸۹



support
2011/04/19, 16:13
مزدا ۳ ، کیا سراتو و MG550 پدیده های بازار ایران در سال ۱۳۸۹

بر اساس آخرین نظرسنجی صورت گرفته در سال گذشته که تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه داشت ، هفتاد درصد از شرکت کنندگان به ترتیب سه خودرو مزدا 3 جدید ، کیا سراتو جدید و MG550 را به عنوان پدید های سال 1389 بازار ایران انتخاب کردند . گزینه های این نظرسنجی متشکل از خودرو هایی بود که یا در سال 1389 به بازار رعضه شدند و یا در این سال عرضه آن ها رونق گرفت و خودر ومذکور وارد کورس رقابت به صورت جدی شد . بازدیدکنندگان و نظردهندگان این نظرسنجی بر خلاف باور ایران خودرو ، 207i را به هیچ وجه به عنوان یک پدید در بازار خوردو ایران به حساب نمی آورند به گونه ای که این خودرو تنها توانست 3 درصد آرا را به خود اختصاص دهد .


http://666kb.com/i/bsrtcrfuasqz3kn7e.jpg


در طرف دیگر خودروسازی ایران ، دومین خودرو به اصطلاح ملی یعنی تیبا(مینیاتور) با کسب 5 درصد آرا در رتبه یکی مانده به آخر در کنار دوست دیگر دولتی اش قرار دارد و با وجود حاشیه های چندین و چند ساله نتوانسته بین مردم جایی باز کند . در این بین MVM530 با ارائه تعریفی جدید از قیمت رد بزاار خورد وایران و ایجاد رقابتی داغ در بازه قیمتی زیر 20 میلیون تومان توانست پدیده ای جدی در سال 1389 خلق کند که موجب فروش خوب این خودرو نیز شد .