PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دو موسیقی زیبا از فیلم شکار موش اثری از آلن سیلوستری



Admin-AM
2011/04/12, 18:53
Mouse Hunt


http://dl.vmusic.ir/Pic/Mouse%20Hunt%20soundtrack.jpg
آلن آنتونی سیلوستری متولد ۲۶ مارچ ۱۹۵۰ آهنگساز فیلم و رهبر ارکستر آمریکایی است که بیشتر به دلیل همکاری با کارگردان رابرت زمکیس (http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Zemeckis) شناخته می شود. از جمله فیلم هایی که باهم همکاری داشته اند می توان به فارست گامپ (۱۹۹۴) ، تماس (۱۹۹۷) ، دورافتاده (۲۰۰۰) ، قطار قطبی (۲۰۰۴) ، بئوولف (۲۰۰۷) و سرود کریسمس (۲۰۰۹) اشاره کرد.
سیلوستری سابقه ۲۱ سال آهنگسازی موسیقی متن فیلم های سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه خود دارد که در طول این سالها دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین موسیقی متن فیلم برای فیلم های فارست گامپ و قطار قطبی شده است.
برای اطلاعات بیشتر : ویکیپدیا (http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Silvestri)
نگاهی کوتاه به فیلم :
شکار موش (MouseHunt) فیلم کمدی سیاه و سفید به کارگردانی گور وربنسکی به سال ۱۹۹۷ می باشد که در آن ناتان لین و لی ایوانز به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم حول محور دو برادر که یک خانه قدیمی و کارخانه ریسبان بافی را به ارث برده اند می چرخد. آنها تصمیم می گیرند در خانه ی قدیمی زندگی کنند و ناگهان متوجه می شوند معمار خانه، آرشیتکت سرشناسی بوده و آن دو صاحب ثروت بزرگی شده اند. آنان تصمیم می گیرند خانه را از طریق حراج بفروشند؛ اما پیش از فروش باید از شر موشی که در دیوارهای آن زندگی می کند، خلاص شوند.

عنوانDying WishموسیقیدانAlan SilvestriآلبومMouse huntسبکSoundtrackسال۱۹۹۷شماره آهنگ۴کیفیت۱۲۸ kbpsحجم۱٫۵۳ MB









لینک دانلود مستقیم
Alan Silvestri – Dying Wish (http://dl.vmusic.ir/Soundtrack/Alan%20Silvestri%20-%20Dying%20Wish%20[www.vmusic.ir].zip)

عنوانEnd CreditموسیقیدانAlan SilvestriآلبومMouse huntسبکSoundtrackسال۱۹۹۷شماره آهنگ۱۷کیفیت۱۲۸ kbpsحجم۷٫۶۹ MB









لینک دانلود مستقیم
Alan Silvestri – End Credits (http://dl.vmusic.ir/Soundtrack/Alan%20Silvestri%20-%20End%20Credits%20[www.vmsuic.ir].zip)





منبع : والا موزیک