PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نگاهی به موسیقی متن فیلم ۱۲۷ ساعت اثری از ای. آر. رحمان



Admin-AM
2011/04/03, 22:07
۱۲۷ Hours


http://dl.vmusic.ir/Pic/127%20Hours%20Music%20from%20the%20Motion%20Pictur e.jpg
ای. آر. رحمان پس از همکاری موفقی که در فیلم میلیونر زاغه نشین با کارگردان دنی بویل داشت ، واقعا فکر نمی کرد فیلم بعدی که او کار خواهد کرد ۱۲۷ ساعت باشد. ای. آر. رحمان در حال حاضر یکی از هنرمندان بزرگ جهان می باشد که بیش از ۱۰۰ میلیون رکورد از آثار او بفروش رسیده است و موسیقی متن فیلم میلیونر زاغه نشین که برنده جایزه اسکار شد بخوبی او را در دنیای خارج از بالیوود شناخته شده کرده است. ساخت موسیقی برای فیمی که اساسا بر روی یک فرد در فضای بسته متمرکز است یک چالش جدیدی برای رحمان بود که آهنگساز و بویل می دانستند که چگونه بر آن فایق آیند.
نگاهی کوتاه به فیلم :
۱۲۷ ساعت داستان کوهنوردی بنام ایرون رالستون با بازی جیمز فرانکو را دنبال می کند که بعد از پنج روز برای آزادی خود از تخته سنگی که دستش را بدام انداخته آن را قطع می کند. سرانجام داستان پیروزی مردی را به نمایش در می آورد که بر مشکلات هولناک چیره شده است و ادای احترامی به قدرت تسخیر ناپذیر روح اسنان دارد.

http://dl.vmusic.ir/Pic/127%20hourse%20.jpg

عنوانTouch of the SunموسیقیدانA.R. Rahmanآلبوم۱۲۷ HoursسبکSoundtrackسال۲۰۱۰شماره آهنگ۴کیفیت۱۲۸ kbpsحجم۴٫۲۸ MB









لینک دانلود مستقیم
A.R. Rahman – Touch of the Sun (http://dl.vmusic.ir/Soundtrack/A.R.%20Rahman%20-%20Touch%20of%20the%20Sun%20[www.vmusic.ir].zip)

عنوانIf I RiseموسیقیدانDido / A.R. Rahmanآلبوم۱۲۷ HoursسبکSoundtrackسال۲۰۱۰شماره آهنگ۱۴کیفیت۱۲۸ kbpsحجم۴٫۲۶ MB








لینک دانلود مستقیم
A.R. Rahman – If I Rise (http://dl.vmusic.ir/Soundtrack/A.R.%20Rahman%20-%20If%20I%20Rise%20[www.vmusic.ir].zip)



منبع : والا موزیک