PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : آهنگی از فیلم سینما پارادیزو کاری از آهنگساز برجستهٔ ایتالیایی انیو موریکونه



Admin-AM
2011/02/14, 17:17
Childhood and Manhood


http://dl.vmusic.ir/Pic/ennio morricone cinema paradiso 1991.jpg
با موسیقی متن فیلم سینما پارادیزو به تازگی آشنا شدم ، و قبل از گوش دادن آن فکر می کردم با یک سری موسیقی خسته کننده روبرو هستم ، وقتی در رابطه با موسیقی متن این فیلم جستجو کردم همه از آن به عنوان "شاهکار" و زیباترین موسیقی که تا بحال شنیده اند یاد می کردند. بعد از شنیدن چند قطعه از آن واقعا شگفت زده شده بودم ، موسیقی های خیره کننده ایی که غرق شنیدن آن بودم. موسیقی های بسیار ملودیک و هماهنگ شده ی خوبی که احساس می کردم که هزاران بار آنها را شنیده ام.
اینوموریکونه اگرچه به خاطر آثاری جز این فیلم شناخته می شود (بیشترین شهرت وی به خاطر ساخت آثاری برای فیلم های وسترن اسپاگتی است ) ، ولی در این فیلم با آثاری که از خود بر جای گذاشت قدرت آهنگسازی خود را به رخ همگان کشید ، موسیقی او روح ههه را تحت تاثیر قرار می دهد و به جزء جدائی ناپذیر فیلم تبدیل می شود.

عنوانChildhood and ManhoodموسیقیدانEnnio MorriconeآلبومCinema Paradiso سبکSoundtrackسال۱۹۹۱شماره آهنگ۴کیفیت۱۲۸ kbpsحجم۲٫۰۷ MB








لینک دانلود مستقیم
Ennio Morricone- Childhood and Manhood (http://dl.vmusic.ir/Soundtrack/Ennio Morricone- Childhood and Manhood [www.vmusic.ir].zip)

منبع : والا موزیک