PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ايمن ترين خودروهاي 2011 ...



support
2011/01/03, 01:12
اداره كل ايمني بزرگراههاي آمريكا ايمن ترين خودروهاي مدل ٢٠١١ اين كشور را اعلام كرد.

در اين رده بندي از اطلاعات مربوط به اداره بيمه خودروها استفاده شده و خودروهايي كه كمترين موارد تصادف و شكايات را داشتند به عنوان خودروهاي ايمن معرفي شدند. همچنين از نمرات مربوط به آزمونهاي ايمني خودروها نيز در اين رده بندي استفاده شده است. از جمله نمرات مربوط به آزمونهاي تصادف از جلو و كنار در سرعتهاي معين و همچنين داشتن كيسه ايمني هوا در نظر گرفته شده است.
در مجموع ٢٥ خودروي دوديفرانسيلي و ٤٠ خودروي سواري مدل ٢٠١١ توانستند عنوان خودروهاي ايمن را از سوي موسسه بيمه اداره كل ايمني بزرگراههاي آمريكا به دست آورند. شركتهاي فولكس واگن و آئودي و هيونداي كيا بيشترين سهم را در ميان خودروهاي ايمن مدل ٢٠١١ در بازار آمريكا به خود اختصاص داده اند. برخی از ايمن ترين خودروهاي مدل ٢٠١١ بازار آمريكا، عبارتند از، بيوك لاكروس، بيوك رگال، بي.ام.و سري ٥، كاديلاك سي.تي.اس سدان، فورد تاروس، هيونداي جنسيس، تويوتا آوالون، آئودي a4 سدان، هيونداي سوناتا، كيا اپتيما، مرسدس كلاس c، هيونداي سانتافه و كيا سورنتو، لكسوس rx و كيا اسپورتيج.