PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ماکسيما 50 ميليون ريال ارزان شد



Admin-AM
2010/12/29, 10:13
به گزارش سرويس اقتصادي آريا، دبير اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو با بيان اين مطلب به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر به بازار خودروهاي بالاي چهار سيلندر يک شوک سوختي وارد شده که اين امر موجب افت چشمگير معاملات و کاهش قيمت در بازار اين خودروها شده است.
کاظم صمدي نيکخواه در ادامه افزود: ماکسيما، مگان و بيشتر خودروهاي وارداتي از جمله خودروهايي مي باشد که به دليل کاهش تقاضا مشمول اين کاهش قيمت شده است.
دبير اتحاديه نمايشگاه داران و فروشندگان خودرو اين کاهش قيمت ها را موقتي دانست و اظهار داشت: بازار پس از پشت سر گذاشتن شوک حاصل از اجراي طرح هدفمند کردن يارانه ها به وضع سابق باز خواهد گشت و تفاوت قيمت کارخانه اي و شرکتي خودروها با بازار آزاد دوباره به روال قبلي باز مي گردد.
بر اساس اين گزارش، مگان 2000 سي.سي اتوماتيك پارس خودرو به قيمت 32 ميليون و 400 هزار تومان است اما قيمت مدل 1600 سي.سي دنده دستي آن در كارخانه 26 ميليون و 900 هزار تومان و در بازار آزاد 25 ميليون و 300 هزار تومان است.
همچنين قيمت ماكسيماي تمام اتوماتيك مونتاژي پارس خودرو در كارخانه 39 ميليون و 925 هزار تومان است كه در بازار 35 ميليون تومان معامله ميشود. مدل دندهاي آن نيز كه در كارخانه 36 ميليون و 700هزار تومان تحويل داده ميشود، در بازار نيز 32 ميليون تومان خريد و فروش ميشود.