PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عكسهاي بسيار زيباي كنسرت برج ميلاد محسن يگانه در 15 مهر ...



support
2010/10/10, 22:40
عكسهاي بسيار زيباي كنسرت برج ميلاد محسن يگانه در 15 مهر ماه 1389 ...

( عكسها : يلدا ذبيحي )

http://01.birmusic41.com/themes/MashhadTeam-musicall2/images/topics/phpnuke.gif

http://0dl.birmusic41.com/Pic/Singer%20Gallery/Mohsen%20Yeganeh/Mohsen%20Yeganeh%20-%20Borje%20Milad%20Concert/Yeganeh-Photo.jpg?

دانلود عكسها بصورت يكجا در يك فايل زيپ

Mohsen Yeganeh - Milad Tower Concert
(http://0dl.birmusic41.com/Pic/Singer%20Gallery/Mohsen%20Yeganeh/Mohsen%20Yeganeh%20-%20Borje%20Milad%20Concert/Mohsen%20Yeganeh%20-%20Borje%20Milad%20Concert%2015-7-1389.zip)

كنسرت محسن يگانه توسط موسسه آواي هنر پنجشنبه 15 مهرماه در برج ميلاد در حالي برگزار شد كه اين سالن مملوء از علاقهمندان اين خواننده بود.كنسرت محسن يگانه در حالي آغاز شد كه هنوز بسياري از مردم دنبال صندليهاي خود ميگشتند، يگانه با آمدن روي سن قطعه «نباشي» را از آلبوم «رگ خواب» خواند و بعد از خواندن اين قطعه گفت: «سانس قبل افرادي كه در سالن بودند همكاري بسيار خوبي داشتند و اجراي خوبي با آنها داشتم اميدوارم با شما هم لحظات خاطرهانگيزي را سپري كنم. طبق عادت همه كنسرتهايم در ابتدا "ماه عسل" را ميخوانم.»

بعد از اجراي اين قطعه محسن يگانه ترانه «عذاب» را از آلبوم «رگ خواب» خواند و خطاب به حاضران گفت: «نو كه مياد به بازار كهنه ميشه دل آزار، اما من ميخواهم با قطعاتي از آلبوم "نفسهاي بيهدف" بخشي از خاطرات را زير و رو كنم.» وی سپس ترانه «چشمهاي خيس من» را از اين آلبوم خواند و حضار استقبال بسياري از اين ترانه كردند.

همراهي پرشور مردم با محسن يگانه
نكته قابل توجه در كنسرت محسن يگانه همراهي مردم بود كه تقريبا همه اشعار را به صورت كامل حفظ بودند و با او همراهي ميكردند. گرچه اجرای زنده قطعات کیفیت و ویژگیهای ضبط استودیویی را ندارد، اما حال و هوای خاص خودش را دارد و همين مرور خاطرات و ايجاد ارتباط صميمانه مخاطب با خواننده از نكات قابل توجه كنسرتهاي یگانه است و قطعا براي خواننده همين مسئله بسيار مهم و مسرتبخش است.

محسن يگانه بارو بنديل و بست و ...
محسن يگانه همچنين «سر از كار چشمات كسي درنياورد» و «گناهي ندارم» را از آلبوم «نفسهاي بيهدف» خواند. جمعيت حاضر در سالن با هيجان بسياري اين خواننده را همراهي ميكردند و گاهي هم براي ابراز احساسات ازصندلي هاي خود بلند ميشدند و ايستاده به تشويق وي ميپرداختند كه همين موضوع باعث گلايههايي مداوم از سوي يگانه ميشد و ميگفت: «از همين حالا تا پايان كنسرت نشسته دست بزنيد و روي من را زمين نندازيد ديگر چه ميشود كرد جز اينكه بار و بنديل و بست و بعد از گفتن اين جمله ترانه "بار و بنديل و ببند"را خواند.»


رگ خواب محسن يگانه در برج ميلاد
يگانه ترانه «رگ خواب» را خواند و بعد از اجراي اين قطعه گفت: «من براي آلبوم "رگ خواب" وسواس بسياري به خرج دادم، همه لحظاتي كه براي اين آلبوم كار ميكردم به عشق اين صحنهها و شادي شماست كه امروز جلوي چشمانم ميبينم. تمام تلاشم اداي ديني به شماست تا اين جمعها وجود دارد، تا شما هستيد و هوايم را داريد هر سال آلبومي را منتشر ميكنم و به شما ارائه خواهم كرد.» وي در ادامه ترانه «آي خدا» را خواند و گفت: اميدوارم ترانههايي كه امروز مينويسم و حرف دلم را كه روي كاغذ ميآورم را روزي در آلبوم بعديام منتشر و در حضور شما اجرا كنم.

يگانه قطعه ترانه «حافظه ضعيف» و«آخه دل من»را اجرا کرد و بعد از آن نیز ترانه «سكوت» را خواند كه اين قطعه با استقبال بسيار حضار مواجه شد .با اينكه از ورود آلبوم «رگ خواب» به بازار موسيقي حدود دو ماه مي گذرد اما عده كثيري از حاضران در سالن اشعار اين آلبوم را حفظ بودند. محسن يگانه گفت: «من ترانهای ساختم که بسیار دوستاش دارم، اما آنطور كه فكر ميكردم جواب نداد ... اما براي من "دوراهي"، دوراهي است.» وی سپس اين قطعه را خواند.

محسن يگانه بدون طرفدارانش وجود ندارد !
محسن يگانه اعضاي گروه را نيز معرفي كرد. وي در كنسرت خود يادي از محسن چاوشي كرد و ترانه «آهاي خبرنداري» را خواند كه اين قطعه مورد استقبال حاضران در سالن قرار گفت. وي در ادامه گفت: «محسن يگانه چيزي نبود. وقتي محسن يگانه شد كه طرفدارانش خواستند و هروقت آنها نخواهند محسن يگانهاي هم نيست. همه موفقيتم از سوي خداوند و بعد از صدقه سري شماست.» مردم محسن يگانه را مورد تشويق قرار دادند و او با يادي دوباره از محسن چاوشي قطعه «نشكن دلمو» را خواند.

كنسرت اين خواننده جوان با اجراي دوباره «نباشي »به پايان رسيد. وي از دفتر موسيقي ارشاد، كاركنان برج ميلاد ، نيروي انتظامي، اداره اماكن، و مسئولان صدا و نور قدرداني كرد.

atousa_nouri
2010/10/11, 23:06
فوق العاده بود مرسی...789