PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پنج میلیون تومان تسهیلات رایگان برای کاربران اینترنتی



support
2013/07/16, 10:32
مرکز ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی اعلام کرد برای دارندگان کارت های شِما 5 میلیون تومان تسهیلات رایگان در نظر گرفته شده است.

این تسهیلات غیر نقدی بوده و به صورت رایگان به متقاضیان استفاده از خدمات شِما اعطا خواهد شد و نیازی به بازپرداخت آن نمی باشد. مدیر مسئول صدور شِما اعلام کرد کاربران اینترنتی می توانند با استفاده از این تسهیلات از سایت های خدماتی طرف قرار داد 10 تا 70 درصد پرداخت ها و از سایت های فروش کالا 5 تا 10 درصد پرداخت های خود را توسط اعتبار غیر نقدی این کارت ها به انجام رسانند.

وی ابراز امیدواری نمود با پیاده سازی این سیستم یک پارچه و سراسری در کشور بتوان گامی مهم در ارائه خدمات نوین الکترونیکی ، ارتقاء سطح فن آوری اطلاعات در کشور و اعتماد سازی بین کاربران اینترنتی و عرضه کنندگان کالا - خدمات در این محیط برداشت.

کاربران اینترنتی می توانند جهت در خواست ثبت و صدور شناسه ملی اینترنتی خود به آدرس رسمی این وب سایت http://shmi.ir مراجعه نمایند.



http://shmi.ir/wp-content/themes/Shema/images/logo.jpg