PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پرتاب دلار به قله های صعود



support
2013/05/29, 17:47
اعتبار- به دنبال انتشار آمارهای اقتصادی جدید در آمریکا که نشانگر افزایش قیمت مسکن و رشد شاخص اعتماد مصرفی است، ارزش دلار امروز چهارشنبه در بازارهای بین المللی ارز افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری رویترز؛ افزایش شاخص اعتماد مصرفی آمریکا به بالاترین حد خود در 5 سال اخیر و افزایش قیمت مسکن در ماه مارس به بالاترین میزان در 7 سال گذشته موجب شد تا احتمال متوقف شدن سیاست های انبساطی پولی فدرال رزرو بیشتر شود. بر اساس این گزارش، ارزش ین در برابر دلار امروز 0.1 درصد کاهش یافته و هر دلار در برابر 102.37 ین مبادله شده است. ارزش ین در برابر دلار روز گذشته نیز 1.4 درصد کاهش یافته بود.شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای معتبر بین المللی نیز با 0.2 درصد افزایش به 84.33 واحد رسیده است. به دنبال بهبود نسبی وضعیت اقتصادی آمریکا تقاضا برای خرید طلا در بازارهای بین المللی ارز افزایش یافته است.

افزایش ارزش دلار آمریکا فشار زیادی را بر ارزش دلار استرالیا وارد کرد و موجب شد تا ارزش دلار استرالیا به پایین ترین حد خود در 19 ماه اخیر برسد.هر یورو نیز در برابر 1.2850 دلار مبادله شده است. ارزش یورو در برابر دلار نیز روز گذشته بیش از 0.6 درصد کاهش یافته بود.'روبرت رنیه' استراتژیست ارشد ارز در بانک وست پک در سیدنی گفت: سرعت خرید اوراق قرضه از سوی بانک مرکزی آمریکا ادامه یافتنی نیست و باید این را بپذیریم که سیاست پولی خوبی نبود. وی افزود: فکر می کنم کاهش حجم خرید در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری آغاز شود. این استرانژیست ارزی گفت: در میان مدت، دلار خریداری می شود.اما در بازار داخلی ایران فعالان بازار ارز، نرخ هر دلار آزاد را امروز برای فروش 3 هزار و 720 تومان و برای خرید 3 هزار و 660تومان، هر یورو برای فروش 4 هزار و 780 تومان و برای خرید 4 هزار و 730 تومان، هر پوند را 5 هزار و 550 تومان قیمت گذاشته شد و برای خرید 5 هزار و 400 تومان و هر درهم امارات را 100 تومان برای فروش و 970 تومان برای خرید اعلام کردند.




http://up.downallfa.com/images/v3177q5ml56aldewmjz6.jpg