لکسوس LF-LC، کوپه 2+2 طراحی شده توسط استودیوی شرکت در کالیفرنیا است.در این خودرو سعی بر آن شده تا بر اساس سیاست گذاری های شرکت و با توجه به ترکیبی از تکنولوژی های پیشرفته و طراحی ارگونومیک، بهترین ارتباط بین راننده و خودرو ایجاد شود.لکسوس تازه یک خودرو هیبریدی است که از نظر طراحی ظاهری نیز از طراحی جدید لکسوس بهره برده است و برخی نشانه های لکسوس GS جدید نیز در آن مشاهده می شود.این مدل تازه به احتمال زیاد برای رقابت با مرسدس SL و بی.ام.دبلیو سری 6 ارایه شده است. LF-LC بین کوپه کروکی IS و سوپر خودرو LFA قرار خواهد گرفت.

انتظار می رود تا این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت در معرض دید عموم قرار گیرد.بگفته ی Mark Templin معاون کل شرکت ، سعی بر آن شده تا در LF-LC بر اساس سیاست گذاری های شرکت و با توجه به ترکیبی از تکنولوژی های پیشرفته و طراحی ارگونومیک ، بهترین ارتباط بین راننده و خودرو ایجاد شود.LF-LC دارای پیشرانه ای به حجم ۵ لیتر است. این پیشرانه توانایی تولید قدرت بسیار زیاد ۶۴۱ اسب بخار و همچنین گشتاور ۷۱۰ نیوتن متری را دارد. این اعداد یعنی آنکه خودروی ۲۰۷۰ کیلوگرمی جدید لکسوس صفرتاصد را تنها در ۴.۲ ثانیه طی کرده و نهایتا به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر برساعت نیز خواهد رسید. فعلا و تا اعلام صحت اطلاعات فوق، از دادن لقب « سریعترین سدان لکسوس » به آن خودداری میکنیم!




Lexus LF-LC Concept


Lexus is set to introduce the LF-LC 2+2 hybrid sport coupe concept vehicle, created at the company's Calty design studio in Newport Beach, Calif., at the North American International Auto Show in Detroit on January 9, 2012.
Conceived as a design exercise, the Lexus LF-LC Concept is envisioned as offering Advanced Lexus Hybrid Drive to deliver both driving performance and fuel efficiency.


> > > >